Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POD PESTE RAUL MILCOV LA COMUNA REGHIU, JUDETUL VRANCEA


Anunt de participare numarul 89914/30.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA REGHIU (CONSILIULLOCALREGHIU)
Adresa postala: COMUNA REGHIU, JUDETULVRANCEA, Localitatea: Reghiu, Cod postal: 627285, Romania, Punct(e) de contact: MACOVEI RADUTA, Tel.0237/631010, Email: [email protected], Fax: 0237/631010, Adresa internet (URL): www.reghiu.xhost.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD PESTE RAUL MILCOV LA COMUNA REGHIU, JUDETUL VRANCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Reghiu, judetul Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE EXECUTIE SI PROIECTARE "POD PESTE RAUL MILCOV LA COMUNA REGHIU, JUDETUL VRANCEA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
EXECUTIE SI PROIECTARE PENTRU POD PESTE RAUL MILCOV, comuna Reghiu, judetul Vrancea
Valoarea estimata fara TVA: 3, 914, 502RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 78000 LEI; GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ORDONANTA 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
AGENTI CARE AU OBIECTUL DE ACTIVITATE SOLICITAT, ASOCIERE SAU SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-FORMULARUL 12A-Declaratii privind eligibilitatea; FORMULARUL 12B- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.181; FORMULARUL 12C - Declaratii privind calitatea de participant la procedura; FORMULAR 12D - Declaratie de conformitate cu prevederile Legii nr. 161/2003;
-CERTIFICAT CONSTATOR OFICIUL REGISTRUL COMERTULUI (original sau copie legalizata);
-CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PRIMARIE SI DIRECTIA DE FINANTE (original sau copie legalizata);
-CAZIER FISCAL (original sau copie legalizata);
-CAZIER JUDICIAR (original sau copie legalizata);
-CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA (copie);
-Statutul/actul constitutiv (contract de societate sau statutul) in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-BILANT CONTABIL LA 31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006 vizate si inregistrate la organele competente (copii);
-FORMULARUL B2 - INFORMATII GENERALE;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : -cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani :7.800.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Formular 12F- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
-Formular 12E - Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani;
-Formular 12 H - Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului;
- Formular 12 I - Declaratie care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului;
-Formular 12G - Informatii privind subcontractantii;
- Formular B5 - Informatii privind asocierea;
-Copie certificat care atesta implementarea sistemului de calitate pentru tipul de lucrare supus licitatiei (SR EN ISO 9000 sau echivalent);
-Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a mediului (SR EN ISO 14001/2004 sau echivalent);
-Copie certificat care atesta ca operatorul economic respecta standardele de protectie a muncii si securitatii ocupationale (OHASAS 18001/2008 sau echivalent)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima executie lucrari: - Excavator ;
- Incarcator frontal;
- Autobasculante;
- Buldozer;
- Buldoexcavator;
- Macara;
- Autogreder.Cerinte minime de calificare pentruservicii proiectare: - soft specializat licentiat proiectare in specialitatea drumuri;
- aparat topo;
- plotter.Cerinta minima proiectare: indeplinirea in ultimii 3 ani a 2 contracte de servicii similare (poduri) in valoare cumulata de 120.000 lei fara TVA predate cu proces verbal de predare-primireCerinta minima executie lucrari: indeplinirea in ultimii 5 ani a unor lucrari similare (poduri) in valoare cumulata de 2.000.000 lei fara TVA, dovedite cu proces verbal de predare sau recomandari, certificat conform art 97 ^1 alin.1 din HG 925/2006.Cerinta minima PROIECTARE: -Informatii personal angajat (1 inginer specialitatea cai ferate drumuri si poduri, 1 topometrist, 1 verificator proiect specialitatea cai ferate drumuri si poduri);Cerinta minima EXECUTIE LUCRARI: -Informatii personal angajat (asigurarea cu coordonator de lucrare, Responsabil tehnic cu executia RTE atestat in domeniile drumuri si poduri. -Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile drumuri si poduri).Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic cu executia, a responsabilului cu calitatea si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de garantie a lucrarii
20%
Descriere:
3.
Durata de executie a proiectarii
20%
Descriere:
4.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 11:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI REGHIU, JUDETUL VRANCEA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR CARE VOR PREZENTA IMPUTERNICIRE SI COPIE DUPA BULETIN. REPREZENTANTI UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
VI.3) Alte informatii
INTRUCAT DIN MOTIVE TEHNICE DOCUMENTATIA TEHNICA NU POATE FI POSTATA IN SEAP, ACEASTA SE VA RIDICA NUMAI DE LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN URMA UNEI SCRISORI DE INTENTIE (CONFORM O.U.G 19/2009 ART. 2, PCT. 5, ALIN. 2)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI
Adresa postala: STR. BRAILEI, NR 153, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236460027, Email: [email protected], Fax: 0236460227, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA REGHIU
Adresa postala: COMUNA REGHIU, JUDETUL VRANCEA, Localitatea: REGHIU, Cod postal: 627285, Romania, Tel.0237/631010, Email: [email protected], Fax: 0237/631010
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 20:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer