Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STR. MORILOR


Anunt de participare numarul 74335/31.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA MUNICIPIULUI RAMNICU VALCEA
Adresa postala: STRADA GENERAL PRAPORGESCU, NR.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240182, Romania, Punct(e) de contact: LIVIU MIFTODE, Tel.0250731016 int.130, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0250731843, Adresa internet (URL): www.primariavl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD PESTE RAUL OLANESTI IN PRELUNGIRE STRADA CAROL I INCLUSIV LEGATURILE CU CALEA LUI TRAIAN SI STR. MORILOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Municipiul Ramnicu Valceaeste desemnatca pol de dezvoltare urbana prin HG nr. 998/2008
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire studii geotehnice, studii topografice, studiu de fezabilitate ( elaborat conform HG28/22.01.2008 siGhidului solicitantului POR-AXA 1) , documentatii avize si PAC (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru, 3 ex. ), proiect tehnic, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati siasigurare asistentatehnicapeintreagadurata de executie a lucrarii.Proiectul va solutiona inclusiv iluminatul public si vizeaza si reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane , inclusiv transportul urban. Se vor elabora si documentele conexe la cererea de finantare prevazute in Ghidul solicitantului POR-AXA 1 . Ghidul solicitantului Por- axa 1 poate fi consultat pe site-ul www.inforegio.ro
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322300-4 - Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire studii geotehnice, studii topografice, studiu de fezabilitate ( elaborat conform HG28/22.01.2008 siGhidului solicitantului POR-AXA 1) , documentatii avize si PAC (cu plan de situatie pe suport topo, cu viza topometru, 3 ex. ), proiect tehnic, detalii de executie, antemasuratori, liste de cantitati siasigurare asistentatehnicapeintreagadurata de executie a lucrarii.Proiectul va solutiona inclusiv iluminatul public si vizeaza si reabilitarea infrastructurii urbane si imbunatatirea serviciilor urbane , inclusiv transportul urban. Se vor elabora si documentele conexe la cererea de finantare prevazute in Ghidul solicitantului POR-AXA 1 . Ghidul solicitantului Por- axa 1 poate fi consultat pe site-ul www.inforegio.ro
Valoarea estimata fara TVA: 420, 168.07RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8.400 lei; cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local ; plata se face la 14 zile de la emiterea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentarea unor formulare din care sa reiasa ca: nu este in stare de faliment ori lichidare, afacerile nu ii sunt administrate de un administrator judiciar; activitatile sale comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; nuface obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una din situatiile prezentate anterior;si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor catre bugetul local si catre bugetul consolidat al statului; nu a fost condamnat in ultimii 3 ani Formulare de plata a taxelor si impozitelor valabile la data deschiderii ofertelor, astfel:
D.G.F.P.: plata taxelor si impozitelor catre bugetul consolidat al statului (in original sau copie legalizata);D.G.E.F.: plata taxelor si impozitelor locale ( in original sau copie legalizata)
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original) Statutul societatii;Certificat de inregistrare Dovada atestarii personalului pentru prestarea serviciului;Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani :1.250.000 lei
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.
Persoana ce asigura sustinerea financiara trebuie sa depuna documente care dovedesc ca in ultimii 5 ani nu a fost condamnata, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participarea la activitatile unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si sau pentru spalare de bani.
3. Bilantul contabil la 30.06.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani :1.250.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1. Completare formular C2 din sectiunea IV "Lista principalelor servicii in ultimii 3 ani"
2. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti cel putin doua recomandari.
3. Copii a doua contracte avand ca obiect servicii similare ( proiectare poduri, viaducte, etc. )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 125.000 lei
4.Informatii referitoare la personalul de specialitateOfertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate care are legatura cu derularea contractului. Se va completa formularul F din sectiunea IV.
5. Ofertantul sa detina certificare ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copii a doua contracte avand ca obiect servicii similare ( proiectare poduri, viaducte, etc. )cu cel supus achizitiei in valoare cumulata de 125.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
. Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Termenul de executie
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.04.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Ramnicu Valcea, Str.G-ral. Praporgescu, Nr. 14
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
sa prezinte imputernicire in vederea participarii , semnata si stampilata de catre o persoana autorizata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul in care Studiul de Fezabilitate nu va fi aprobat prin HCLcontractul inceteaza.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI - SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: str. Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248624940, Fax: 0248211800
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic contencios al Primariei mun Ramnicu Valcea
Adresa postala: str.G-ral. Praporgescu, nr.14, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240595, Romania, Tel.0250731016, Fax: 0250731843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.03.2009 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer