Licitatie Publica - POD PESTE RAUL VEDEA COMUNA STEJARU SATUL SOCETU JUDETUL TELEORMAN
Anunt de participare numarul 36179/16.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA STEJARU (CONSILIUL LOCAL STEJARU)
Adresa postala: Str. Principala F.N., Localitatea: Stejaru, Cod postal: 147365, Romania, Punct(e) de contact: PETRUTA MATEA, Tel.0247-337602, Email: [email protected], Fax: 0247-337602, Adresa internet (URL): http: //www.primariastejaru.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POD PESTE RAUL VEDEA COMUNA STEJARU SATUL SOCETU JUDETUL TELEORMAN
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: LA PODUL DE PESTE RAUL VEDEA COMUNA STEJARU SATUL SOCETU JUDETUL TELEORMAN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REALIZAREA UNUI POD RUTIER CU DOUA BENZI DE CIRCULATIE IN CLASA TEHNICA V, PROIECTAT IN CALASA E DE INCARCARE(A39+OAMENI, V80) CU REALIZAREA UNOR APARARI A AMBELOR MALURI DIN GABIOANE PE O LUNGIME DE 100M IN AMONTE SI 100M IN AVAL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 POD RUTIER SI APARATORI A AMBELOR MALURI ALE RAULUI DIN GABIOANE 100M IN AMONTE SI 100M IN AVAL
Valoarea estimata fara TVA: 3, 529, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 35000 RON CU SCRISOARE DE GARANTIE SAU DEPUNERE NUMERAR LA CASIERIEGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT - FONDURI GUVERNAMENTALE CONFORM ORDONANTA 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIATIE DE OPERATORI SAU OPERATORI SUBCONTRACTANTIASOCIATIA DE OPERATORI VA FI INREGISTRATA LA NOTARIAT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA
DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART. 181 DIN OUG 34/2006
DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA
CERTIFICAT CONSTATATOR DE LA REGISTRUL COMERTULUI IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
CERTIFICAT DE INMATRICULARE
CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
STATUTUL SI CONTRACTUL DE SOCIETATE
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE PENTRU PERSOANELE FIZICE SAU JURIDICE STRAINE
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU BUGETUL CONSOLIDAT SAU BUGETUL LOCAL
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE
FISA SUBCONTRACTANTI
C2;C3;C6;C7;C8;C9
FISA TEHNICA UTILAJE
BILANT CONTABIL LA 31.12.2006
RAPORTARE CONTABILA LA 30.06.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI 5000000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERTIFICAT ISO 9001/2001 SAU ECHIVALENT
CERTIFICAT ISO 14000/2005 SAU ECHIVALENT
CERTIFICAT OHSAS 18001/2004 SAU ECHIVALENT
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI DIN ULTIMII 5 ANI
COPII CONTRACTE, RECOMANDARI, PROCESE VERBALE DE RECEPTIE FINALA LA MINIM 3 LUCRARI SIMILARE
EXPERIENTA SIMILARA; C5; C1;
LISTA PERSONAL;
LISTA DOTARI TEHNICE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
EXPERIENTA SIMILARA 3000000RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1000 RON
Conditii si modalitate de plata: NUMERAR LA CASIERIE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.11.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 15:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI STEJARU JUDETUL TELEORMAN
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE DE OFERTANTI PRIN IMPUTERNICIRE SCRISA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: SRTADA STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.16.74, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art. 272 din OUG 34/2006 ref OUG 94/2007, in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta a actului respectiv
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI STEJARU JUDETUL TELEORMAN
Adresa postala: STRADA PRINCIPALA F.N., Localitatea: STEJARU, Cod postal: 145364, Romania, Tel.0247/337.602, Fax: 0247/337.602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.10.2007 00:44