Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Poduri , podete si punti pietonale comuna Perisani , judetul Valcea


Anunt de participare numarul 22187/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Perisani (Consiliul Local Perisani)
Adresa postala: localitatea Perisani , judetul Valcea, Localitatea: Perisani, Cod postal: 247480, Romania, Punct(e) de contact: Ion Sandu, Tel.0250757069, Email: [email protected], Fax: 0250757202
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri , podete si punti pietonale comuna Perisani , judetul Valcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Perisani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire a opt obiective din care : un pod din beton armat 1X21.00m, 2podete beton armat, 3 punti pietonale cu deschideri de 1X21.00, 2X21.00m, 3X21.00m , si doua podete casetate tip C3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prin contract se solicita executarea lucrarilor de construire a 3 poduri, 3 punti pietonale si doua podete casetate tip C3
Valoarea estimata fara TVA: 2, 314, 812RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie 7% din valoarea fara TVA a contractului pentru o perioada de 2 ani
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
executantul va executa lucrarile pe cheltuiala proprie cu decontare in baza facturilor emise in conformitate cu situatiile de lucrari vizate de autoritatea contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare (art.44+45/OUG 34/2006)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate operatorii economici trebuie sa detina :1.Certificatul de Inregistrre la Registrul Comertului;2.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(forma completa);3.Statutul societatii si actele aditionale , dupa caz, actul constitutiv/autorizatie de functionare/alte echivalente; Persoane juridice straine: traducere inlimba romana , legalizata. Cerinte obligatorii: documente doveditoare privind forma de iregistrare/apartenenta(documente in copie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: copii dupa bilanturile co ntabile pe ultimii 3 ani;2.Scrisoare de bonitate bancara, bonitate financiara.3. Contract de credit sau scrisoare de confort cu valoarea maxima a creditului obtenabil.4.formulare tip cu valabilitate la data licitatiei-in original emise de: Directia de impozite si taxe locale, DGFP, taxe si impozite catre bugetul consolidat al statului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani 7000000, 00 lei, profit net in ultimul an contabil 2006, solvabilitate patrimoniala mai mare de 30% din valoarea contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de atestare a calitatii ISO9002;Asigurarea riscului profesional; Lista utilajelor din dotare;Lista personalului de conducere si executie(acreditari, titluri , diplome etc);grafic de executie al lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pret
70%
Descriere:
2.
durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2000 RON
Conditii si modalitate de plata: ordin de plata vizat de unitatea bancara, CEC, numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2007 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor conf. art.33 , alin(a)din HGR 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr 6 sector3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii publice Consiliul Local Perisani
Adresa postala: Comuna Perisani, judetul Valcea, Localitatea: Perisani, Cod postal: 247480, Romania, Tel.Tel.0250/757280, Email: [email protected], Fax: 0250/757202, Adresa internet (URL): www. primaria-perisani-vl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2007 12:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer