Licitatie Publica - Poduri din beton armat in comuna Dimitrie Cantemir, jud Vaslui
Anunt de participare numarul 20022/20.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dimitrie Cantemir
Adresa postala: Comuna Dimitrie Cantemir, Localitatea: Dimitrie Cantemir, Cod postal: 737193, Romania, Punct(e) de contact: Paul - Ciprian Savin, Tel.0235485389, Email: [email protected], Fax: 0235485508
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri din beton armat in comuna Dimitrie Cantemir, jud Vaslui
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Dimitrie Cantemir jud Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poduri din beton armat in comuna Dimitrie Cantemir, jud Vaslui: Obiectiv 1-pod peste raul Elan sat Hudurugi;Obiectiv 2-podpeste raul Elan sat Gusitei;Obiectiv 3-pod peste paraul Valea Frigeni sat Plotonesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Poduri din beton armat in comuna Dimitrie Cantemir, jud Vaslui: 3 bucati
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 2, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 4000 RONGarantia de buna executie - 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, Declaratie conform articol 181/oug34/2006, Certificat constatator emis de ORC, Certificat de atestare fiscala emis de DGFP si Certificat fiscal emis de DFPL privind indeplinirea obligatiilor de plata la data 31.06.2007, Certificat de inmatriculare emis de ORC, documente care dovedesc o forma de inregistrare ptr persoane juridice-fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale - Cifra de afaceri medie anuala - bilant contabil
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri = minim 250.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii , experienta similara, informatii cu personal tehnic de specialitatem informatii privind subcontractantii(daca este cazul), informatii privind asocierea ptr oferta comuna(daca este cazul), standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - minim 2 contracte de lucrari de constructii cu o valoare de minim 100.000 euroPersonal calificat: minim 2 ingineri specialisti in lucrari de constructii de poduriStandarde de calitate: minim standard ISO 9001/2000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2500 RON
Conditii si modalitate de plata: cu chitanta la casieria Primariei Dimitrie Cantemir
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.07.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2007 11:00
Locul: Sediul Primariei Dimitrie Cantemir, loc Hurdugi, comuna Dimitrie Cantemir
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentati imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr 38, sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 018073, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Husi
Adresa postala: Str Alexandru Giugaru, Localitatea: Husi, Cod postal: 735100, Romania, Tel.0235480347
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dimitrie Cantemir
Adresa postala: sat Hurdugi, Localitatea: com Dimitrie Cantemir, Cod postal: 3394295, Romania, Tel.0235485392, Fax: 0235485508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2007 16:45