Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Poduri din beton armat in comuna Orbeni, judetul Bacau


Anunt de participare numarul 94131/11.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ORBENI (CONSILIUL LOCAL ORBENI)
Adresa postala: ORBENI, Localitatea: Orbeni, Cod postal: 607385, Romania, Punct(e) de contact: GELU GALATANU, Tel.0234255502, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234255810, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri din beton armat in comuna Orbeni, judetul Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Orbeni
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poduri din beton armat in comuna Orbeni, judetul Bacau: Lot 1 punct Biserica Sf. NicolaeLot 2 punct PruteanuLot 3 punct Moara
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 punct Biserica Sf. NicolaeLot 2 punct PruteanuLot 3 punct Moara
Valoarea estimata fara TVA: 2, 693, 910RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare, pentru: Lot 1 = 19.000 lei; Lot 2 = 17.000 lei; Lot 3 = 16.000 lei;Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Ordonanta 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat in original sau copie legalizata;Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local in original sau copie legalizta;Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Certificat de inregistrare ( CUI).Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii (original sau copie legalizata)Cazier fiscal eliberat de ANAF.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferantul va prezenta situatia economico-financiara pentru anii 2006, 2007 si 2008, (bilanturile inregistrate si vizate de organele competente).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani respectiv 2006, 2007, 2008 in valoare de minim, pentru: Lot 1 = 1.900.000 lei; Lot 2 = 1.700.000 lei; Lot 3 = 1.600.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista pricipalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti.Experienta similara.Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilaje, echipamente tehnice, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de executie lucrari.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de lucrari, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, insotita de CV-uri.RTE si CQ.Certificat de atestare ISO 9001/2001 pentru managementul calitatii in constructii in domeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalent.Certificat de atestare ISO 14001 pentru managementul de mediu in domeniul care face obiectul prezentei proceduri sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara, incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, a cel mult doua contracte cu o valoare egala sau mai mare decat, pentru: Lot 1 = 960.000 lei; Lot 2 = 860.000 lei; Lot 3 = 840.000 lei, care au ca obiect lucrari de poduri.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nu este cazul
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.03.2010 12:00
Locul: La sediul autoritatii contractante, Primaria Orbeni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice autoritatea contractanta nu are posibilitatea de a pune pe SEAP documentatia de atribuire. Orice operator economic interesat care a inaintat o solicitare i se va transmite in mod gratuit documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Stefan cel Mare nr.4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234-513296, Email: [email protected], Fax: 0234-514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa impotriva oricarui act al autoritatii contractante in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Orbeni
Adresa postala: Orbeni, Localitatea: Orbeni, Cod postal: 607385, Romania, Tel.0234-255502, Email: [email protected], Fax: 0234-255810
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2010 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer