Licitatie Publica - Poduri din beton armat peste Valea Caselor, in zona periurbana a orasului Nasaud jud. Bistrita-Nasaud
Anunt de participare numarul 25963/31.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL NASAUD
Adresa postala: Piata Unirii, nr. 15, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 425200, Romania, Punct(e) de contact: George Sarbu, Tel.0263/361026, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0263/361029, Adresa internet (URL): www.primarianasaud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri din beton armat peste Valea Caselor, in zona periurbana a orasului Nasaud jud. Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Valea Caselor, oras Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructie a 4 poduri din beton armat monolit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221110-6 - Pod (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Listelor cu cantitatile de lucrari
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 000, 000 si 2, 885, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 40000 lei; Garantie de buna executie 10% din valoarea lucrarii
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin buget Ministerul Transporturilor si cofinantare prin buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea; 2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; 3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre bugetul de stat si plata taxelor locale; 4.Certificat constatator emis de Registrul Comertului, dupa data de 15.08.2007
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia financiara; 2.Bilantul contabil; 3.Informatii privind cifra de afaceri; 4.Solvabilitatea patrimoniala; 5.Lichiditatea generala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solvabilitatea patrimoniala mai mare sau egala cu 30%;Lichiditatea generala mai mare sau egala cu 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani; 2.Fisa cu experienta similara; 3.Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile; 4.Informatii privind personalul tehnic de specialitate; 5.Informatii privind subcontractantii; 6.Informatii privind asociatii; 7.Standarde de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata se face in numerar, la casieria Primariei orasului Nasaud
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2007 10:00
Locul: Primaria orasului Nasaud, Piata Unirii, nr. 15, oras Nasaud, jud. Bistrita-Nasaud
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Prezentul Anunt de participare anuleaza Anuntul de participare nr. 20542/25.06.2007
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Cluj, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264/596110, Email: [email protected], Fax: 0264/593866, Adresa internet (URL): www.curtecj.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
COntestatia va fi depusa in termen de cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta de catre contestator a unui act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Primariei orasului Nasaud
Adresa postala: Piata Unirii, nr. 15, Localitatea: Nasaud, Cod postal: 425200, Romania, Tel.0263/361026, Email: [email protected], Fax: 0263/361029, Adresa internet (URL): www.primarianasaud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 12:10