Licitatie Publica - Poduri pe raza comunei Scurtu Mare ,jud Teleorman
Anunt de participare numarul 40712/17.12.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Scurtu Mare (Primaria Scurtu Mare)
Adresa postala: comuna Scurtu Mare , judetul Teleorman, Localitatea: Scurtu Mare, Cod postal: 147320, Romania, Punct(e) de contact: Spiridon Urmulita, Tel.0741105404, Email: [email protected], Fax: -
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri pe raza comunei Scurtu Mare , jud Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Com.Scurtu Mare, jud Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia a 3 poduri noi din beton armat si a unei punti pietonale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221111-3 - Pod rutier (Rev.1)
45221113-7-Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 217, 194RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea de achizitionare de lucrari suplimentare conform art 122 din O.U.G.34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -25.000 lei constituita prin scrisoare de garantie de participare-Formular 11 sau O.P. in contul RO62TREZ6095069XXX000081 Trezoreria Videle
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonata Guvernului 7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12A
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 - Formular 12B
-Certificat constatator valabil la data licitatiei privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat
-Certificat constatator valabil la data licitatiei privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local
-Certificat constatator valabil la data licitatiei emis de Oficiul Registrului Comertului
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 12J
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 6.500.000 lei2.Proifitul net la 31.12.2006-pozitiv3.Solvabilitatea patrimoniala la 31.12.2006>30%4.Lichiditatea generala la 31.12.2006>100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 12F
2.Formular 12I
3.Formular 12H
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.aIndeplinire si finalizare a cel putin un contract care a avut ca obiect executarea unor lucrari similare si val.mai mare sau egala cu 850.000lei fara TVA1.b Recomandare din partea beneficiarului2.Asigurarea personalului de specialitate -Responsabil tehnic cu executia, responsabil cu calitatea3.Asigurarea mijloacelor tehnice necesare realizarea obiectivelor4.ISO 9001/20005.ISO 14001/20046.OHSAS 18001/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Perioada de garantie a lucrarilor
10%
Descriere:
4.
Programul calitatii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.01.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 150 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Comunei Scurtu Mare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2008 13:00
Locul: Primaria Scurtu Mare, com Scurtu Mare, jud Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor in baza unei imputerniciri
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Finantare prin O.G 7/2006Autoritatea contractanta va organiza o vizita in teren in data de 27.12.2007, ora 12.00
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str Stravropoleus nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a unui act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Scurtu Mare
Adresa postala: Jud Teleorman, Localitatea: Scurtu Mare, Cod postal: 147320, Romania, Tel.0741105404, Email: [email protected], Fax: -
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2007 15:59