Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Poduri peste raul Cracau in punctul Burlacu si in punctul Julfa


Anunt de participare numarul 33225/20.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Roznov (Primaria Roznov)
Adresa postala: strada Tineretului, nr. 646, Localitatea: Roznov, Cod postal: 617515, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Constandachi, Tel.0233665435, Email: [email protected], Fax: 0233665435
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri peste raul Cracau in punctul Burlacu si in punctul Julfa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: sat Slobozia, oras Roznov, judetul Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poduri peste raul Cracau in punctul Burlacu si in punctul Julfa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Constructii
Valoarea estimata fara TVA: 2, 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 40000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoane juridice sau asociere conform art. 44 si 45 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Asociere sau subcontractanti conform art 44 si 45 din OUG 34/2006
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FORMULAR A DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATE
- COPIE CERTIFICAT UNIC DE INREGISTRARE
- CERTIFICAT PRIVIND OBLIGATIILE LA BUGETUL CONSOLIDAT
- CERTIFICAT PRIVIND OBLIGATIILE LA BUGETUL LOCAL
-FORMULAR B DECLARATIE PRIVIND NEINCADREAREA IN SITUATIILE PRVAZUTE LA ART.181
- CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI (AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE / ALTELE ECHIVALENTE) COD CAEN 4521
DOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE / ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL
- BILANT LA 31.12.2006
- DARE DE SEAMA LA 30.06.2007
- FORMULARE- INFORMATII GENERALE
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- MEDIA CIFREI DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI MINIM 1000000, 00 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- FORMULARUL C2 -LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE
- EXPERIENTA SIMILARA INSOTITA DE CEL PUTIN O RECOMANDARE DE LA AUTORITATI PUBLICE LOCALE
- FORMULARUL E - LISTA CUPRINZAND CANTITATILE DE UTILEJE SI ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE
- FORMULARUL F -DECLARATIE PRIVIND EFECTIVELE MEDII ANUALE ALE PERSONALULUI ANGAJAT SI AL CADRELOR DE CONDUCERE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 17.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.11.2007 12:00
Locul: La sediul Primariei orasului Roznov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele delegate de catre ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Ordonanta 7/2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 din OUG 34/2006, contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, de catre contestator.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul de Achizitii Publice al Primariei orasului Roznov
Adresa postala: str. Tineretului, nr. 646, Localitatea: Roznov, Cod postal: 617515, Romania, Tel.0233665471, Email: [email protected], Fax: 0233665241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2007 13:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer