Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PODURI, PODETE SI PUNTI PIETONALE IN COMUNA MALDARESTI, JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 32365/14.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MALDARESTI (PRIMARIA COMUNEI MALDARESTI)
Adresa postala: COMUNA MALDARESTI, JUDETUL VALCEA, Localitatea: Maldaresti, Cod postal: 247370, Romania, Punct(e) de contact: MARIA MAGDALENA GHEORGHE, Tel.0250860360, In atentia: PRIMARING. DRAGU IONEL, Email: [email protected], Fax: 0250861937
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PODURI, PODETE SI PUNTI PIETONALE IN COMUNA MALDARESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Maldaresti, judetul Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea a 5 (cinci)poduri si podete in comuna Maldaresti, judetul Valcea dupa cum urmeaza: - Pod b.a. peste paraul Ciupa in punctul "La Mavrea";
- Podet b.a. peste paraul Rosoveni in punctul "La Enea";
- Podet b.a. peste paraul Valea Tiganului in punctul "Valea Tiganului";
- Podet b.a. peste paraul Valea Gropii in punctul "La Zamfir";
- Podet b.a. peste paraul Buleni in punctul "La Buleni".
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
constructia de poduri si podete (un pod si patru podete)
Valoarea estimata fara TVA: 1, 023, 797RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se opteaza pentru achizitia de noi lucrari similare in procent de pana la 50%
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.000 lei prin scrisoare de garantie bancara sau la casieria Primariei Comunei Maldaresti, judetul Valcea
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata se va face prin Ordin de plata in termen de 30 zile de la emiterea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul: asocierea ofertantilor in scopul indeplinirii contractului, dar fara obligatia de a constitui o noua persoana juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate, Informatii generale ofertant, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de stat si local (D.G.F.P.S si D.I.T.L.);
- Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, autorizatie de functionare/altele echivalente, statutul societatii, certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie;
- Persoane juridice/fizice straine - documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil vizat de D.G.F.P.S. valabil la data de 31.12.2006;
- informatii privind cifra de afaceri, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.100.000;
- Solvabilitate patrimoniala, Cerinta minima: >30;
- Lichiditate generala, cerinta minima: >100;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani;
- Lista de experienta similara (de lucrari), cel putin o copie dupa un contract de lucrari de complexitatea celui supus achizitiei in valoare de 300.000 lei;
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii;
- Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
- Informatii privind subcontractantii - daca este cazul
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
programul calitatii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei Comunei Maldaresti, judetul Valcea de luni pana vineri intre orele 8, 00 - 16, 00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 12:00
Locul: Primaria Comunei Maldaresti, judetul Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro/C.N.S.C.
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Maldaresti
Adresa postala: Comuna Maldaresti, judetul Valcea, Localitatea: Maldaresti, Cod postal: 247370, Romania, Tel.0250/860360, Email: [email protected], Fax: 0250/861937
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.09.2007 20:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer