Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PODURI, PUNTI PIETONALE IN COMUNA STOILESTI, JUD. VALCEA


Anunt de participare numarul 28002/14.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Stoilesti (Primaria Stoilesti)
Adresa postala: sat Stoilesti, comuna Stoilesti, Localitatea: Stoilesti, Cod postal: 247645, Romania, Punct(e) de contact: Iulia-Daniela Dumbrava, Tel.0250.762016, Email: [email protected], Fax: 0250.762016
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PODURI, PUNTI PIETONALE IN COMUNA STOILESTI, JUD. VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: COMUNA STOILESTI, JUD. VALCEA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PODURI, PUNTI PIETONALE SI PODETE CASETATE IN COMUNA STOILESTI - JUD. VALCEA in punctele : BALOMIROASA si VALEA LUI FATU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conf.Documentatiei tehnice si Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 876, 031.93RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 56.000 RON;Garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
PERSOANE JURIDICE SAU ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Informatii generale ofertant; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006; Certificat constatator emis de O.R.C.; Statutul societatii; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si industrie; Certificate de atestare fiscale emise de Adm.Finantelor publice locale si Primarie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre Bugetul de Stat si cel Local, toate valabile la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Raportare economico-financiara vizata de DGFPS, valabil la data de 31.12.2006-Dovada cifrei medii ultimii 3 ani(formular C.1)-, -Scrisoare de Bonitate formular C.2-(Lichiditate si Solvabilitate)- .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri min acceptat 8500000 RONmin acceptat Lichid>100% si Solvabilitate>30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Declaratie referitoare la utilajele, intalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.-Lista parc masini/utilaje (formular E)Certificat implementare sistem managerial al calitatii, mediului si sanatatii.-Dovada existentei a cel putin unui salariat al ofertantului care sa fie atestat MLPAT (responsabil tehnic cu executia lucrarii)-Informatii privid subcontractantii - daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
List de lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;Un contract de lucrari care din punct de vedere fizic si valoric sa reprezinte cel putin 30% din volumul fizic si valoric al viitorului contract;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
PRETUL OFERTEI
50%
Descriere:
2.
DURATA DE EXECUTIE
20%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII (caracteristici privind nivelul calitativ al executiei, caracteristici de mediu)
20%
Descriere:
4.
DURATA GARANTIEI LUCRARII
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.09.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Primariei de luni pana joi intre orele 8-11 si 13-15, vinerea intre 8-11
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2007 09:00
Locul: Primaria comunei Stoilesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Sect.Contencios Administrativ Pitesti
Adresa postala: Str.Victoriei, nr.22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic Contencios al Primariei Comunei Stoilesti
Adresa postala: sat Stoilesti, Localitatea: Stoilesti, Cod postal: 247645, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2007 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer