Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Poduri, punti pietonale si podete in Comuna Moieciu, Judetul Brasov


Anunt de participare numarul 23153/11.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOIECIU (PRIMARIA MOIECIU)
Adresa postala: Bran, Nr.195, Jud.Brasov, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Punct(e) de contact: Ciprian Dragomir, Tel.0268236585, Email: [email protected], Fax: 0268236585
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri, punti pietonale si podete in Comuna Moieciu, Judetul Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Moieciu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia de patru poduri, sase podete si o punte pietonala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
45221113-7-Pasarela pentru pietoni (Rev.1)
45221220-0-Podete (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia de patru poduri, sase podete si o punte pietonala
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 800, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 29000 RON Se va constitui sub forma Scrisorii de garantie bancara in original.Garantia de buna executie 5%din valo0area contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Ordonanta de Guvern nr.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Certificat de imatriculare -certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din ordonanta - Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor catre stat inclusiv locale -Certificat ISO9001 -Certificat ISO 14001
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la data de 31.12.2006 (copie legalizata )Cifra medie de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani minim 8500000RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara pe lucrari de poduri si lucrari de aparari de maluri - Recomandare de la beneficiari , referitor la calitatea lucrarilor , vizate de Inspectoratul de Stat in Constructii, Lista personalului implicat in derularea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim o lucrare in ultimi 5 ani , in valoare 850000 RON- Ofertantul trebuie sa aiba in proprietate statie de producere asfalt (mixuri asfaltice ) statie de petoane , utilaje de foraj coloane, macarale de mare tonaj (50 tone), conform caietului de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Ordonanta de Guvern nr.7/2006
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2007 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Moieciu , Comuna Moieciu , Judetul Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii sau delegatii firmelor (societatilor )care participa la deschiderea ofertelor , trebuie sa aiba imputernicire scrisa in original legalizata
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030048, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.00400268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Moieciu
Adresa postala: Str. Principala nr.330A, Localitatea: Moieciu, Cod postal: 507135, Romania, Tel.0268236585, Fax: 0268236585
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2007 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer