Licitatie Publica - Poduri,punti pietonale si podete in Comuna Brebu, judet Prahova
Anunt de participare numarul 22080/04.07.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BREBU (PRIMARIA BREBU)
Adresa postala: BREBU, SAT MANASTIREI, NR. 802, Localitatea: Brebu, Cod postal: 107100, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Laurentiu Bogdan, Tel.0244357521, Email: [email protected], Fax: 0244358041
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poduri, punti pietonale si podete in Comuna Brebu, judet Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Comuna Brebu, judet Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poduri, punti pietonale si podete in Comuna Brebu, judet Prahova
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitatati lucrari: Poduri, punti pietonale si podete in Comuna Brebu, judet Prahova.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 800, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 32000 RONGARANTIE DE BUN EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT CONFORM OG NR.7/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA
-DECLARATII PRIVIND NEINCADRAREA LA ART.181 DIN OG NR.34/2006
-CERTIFICAT CONSTATATOR PRIVIND OBLIGATIILE EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR DE STAT, INCLUSIV CELE LOCALE, PRECUM SI CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE ORC
-ALTE DOCUMENTE PREVAZUTE IN FISA DE DATEA AACHIZITIILOR
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA OBLIGATORIE:
-bilant la 31 dec.2006, copie legalizata
- informatii generale ofertanti- cerinte cuprinse in fisa de date achizitii
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta informatiile solicitate cu privire la obligatiile contractuale fata de beneficiari prin completarea formularuluiB2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate a principalelor lucrari in ultimii 3 ani( 2004-2005-2006)
-experienta similara
- recomandare pentru fiecare lucrare similara
- informatii tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- experienta similara pe lucrari de poduri si lucrari de aparari de maluri indeplinite in decursul anilor 2002-2006- alte informatii cuprinse in fisa de date achizitii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.07.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: La caseria Primariei Brebu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.08.2007 12:00
Locul: Primaria Comunei Brebu- judet Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
COMISIA NATIONALA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS NR.6 SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.CNCT.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
COMISIA NATIONALA DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEUS NR.6 SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNIE BREBU JUDET PRAHOVA - OFICIUL JURIDIC PRIN BOGDAN LUCIAN LAURENTIU
Adresa postala: SAT MANASTIREI NR.802, Localitatea: BREBU, Cod postal: 107100, Romania, Tel.0244357521, Email: [email protected], Fax: 0244358041
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2007 17:47