Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PODURI,PUNTI SI PODETE IN COMUNA MATEESTI,JUDETUL VALCEA


Anunt de participare numarul 28501/17.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MATEESTI
Adresa postala: COM.MATEESTI, JUD.VALCEA, Localitatea: Mateesti, Cod postal: 247340, Romania, Punct(e) de contact: CATALIN MESTEACAN, Tel.0250869601, Email: [email protected], Fax: 0250869601
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PODURI, PUNTI SI PODETE IN COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: COMUNA MATEESTI, JUDETUL VALCEA;
satul Greci, punctul Moara;
satul Mateesti, punctul Primarie;
satul Turcesti, punctul Parsesti;
satul Turcesti, punctul Lespedea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de lucrari consta in executarea unui numar de 3 poduri si a unui podet in comuna Mateesti, judetul Valcea, dupa cum urmeaza: 1 pod in satul Greci, 1 pod in satul Mateesti, 1 pod in satul Turcesti si 1 podet in satul Turcesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221100-3 - Lucrari de constructii de poduri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3 poduri si 1 podet, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 405, 178.22RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie 25.000 lei sub forma de scrisoare de garantie bancara.Ofertantul castigator va constitui garantia de buna executie 10 % din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la Bugetul de Stat, alocate de Guvernul Romaniei, conform O.G.nr.7/2006 prin PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII RURALE.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea - cerinta obligatorie: prezentare formulare completate dinM.O. nr.894/02.11.2006, Formular nr.12 A, Formular nr.12 B, Formular nr.12 C;
2.Declaratie privind indeplinirea obligatiilor catre stat -cerinta obligatorie: certificate fiscale privind plata taxelor si impozitelor locale la bugetul consolidat al statului si la bugetul local, din care sa rezulte ca nu sunt plati restante la data de 24.09.2007.
3.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - persoane juridice romane: certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului prin care sa justifice existenta activitatii economice care face obiectul achizitiei si certificat de inregistrare persoana juridica(cod fiscal).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia financiara - valoarea minima impusa: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani(2004-2006)- minim 2.000.000 lei RON.
2.Scrisoare de Bonitate emisa de Banca Ofertantului cu principalii Indicatori de Bonitate-Lichiditate si Solvabilitate, calculate dupa bilantul contabil la data de 31.12.2006 avizat de D.G.F.P.
3.Prezentare bilant contabil la data de 31.12.2006 avizat de D.G.F.P.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea tehnica: a.prezentare lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani(Formular F12) din care sa rezulte dovada executarii a cel putin unui contract similar.Nominalizarea contractului respectiv va fi insotit de fisa experienta similara, recomandarea beneficiarului, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor(copie).b.prezentare Certificat privind implementarea Sistemului de Management al calitatii conform ISO 9001:2001 si ISO 14001:2005.
2.Informatii privind capacitatea profesionala: a.prezentarea dovezii existentei in schema organizatorica a ofertantului a unui responsabil tehnic cu executia lucrarii care sa fie atestat MLPAT, atasindu-se: -CV-ul persoanei in cauza;
-Atestatul MLPAT(copie);
-Documentul de raport de munca cu ofertantul;b.prezentare organigramei de conducere a firmei ofertantului si organigrama personalului implicat in executarea contractului;c.CV-urile personalului responsabil cu executarea contractului si documente care atesta calificarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.Valoarea ofertei(lei, fara TVA)
70%
Descriere:
2.
2.Durata de executie-luni
15%
Descriere:
3.
3.Planul calitatii
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 12:00
Locul: o sala din localul Primariei Mateesti.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri alocate de Guvernul Romaniei, conform O.G.7/2006 prin PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A INFRASTRUCTURII RURALE.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)213104641, Email: [email protected], Fax: (+40)213104641, Adresa internet (URL): www.anrm.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Mateesti
Adresa postala: comuna Mateesti, judetul Valcea, Localitatea: Mateesti, Cod postal: 247340, Romania, Tel.0250869601, Email: [email protected], Fax: 0250869601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2007 19:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer