Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pogramul ,,Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbanece se efectuiaza in orasul Slanic Moldova jud. Bacau


Anunt de participare numarul 70121/20.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SLANIC MOLDOVA
Adresa postala: STR.V.ALECSANDRI NR.4, Localitatea: Slanic-Moldova, Cod postal: 605500, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA LENUTA BUTAN, Tel.0234/348119, Email: [email protected], Fax: 0234/348829
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pogramul , ,Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbanece se efectuiaza in orasul Slanic Moldova jud. Bacau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SLANIC MOLDOVA JUD. BACAU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pogramul , ,Sistemul informational specific domeniului imobiliar-edilitar si bancilor de date urbanece se efectuiaza in orasul Slanic Moldova jud. Bacau /CADASTRU INTRAVILAN SI EXTRAVILAN/ CONTRACT PRESTARI SERVICII
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71354300-7 - Servicii de cadastru (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
3(TREI)EXEMPLARE
Valoarea estimata fara TVA: 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare50.000 lei in CONT RO12TREZ0685006XXX000088- CUI 4278442 deschis la Trezoreria Slanic Moldova
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget MTCTBuget local : din bugetul local cap.51.02.71 si alte surse atrase
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
MAI MULTI OPERATORI AU DREPTUL DE A SE ASOCIA IN SCOPUL DEPUNERI UNEI OFERTE COMUNE SI DE A INCLUDE IN PROPUNEREA TEHNICA POSIBILITATEA DE A SUBCONTRACTA O PARTE DIN CONTRACT
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: completare Formular nr.12 A - din Ordinul nr. 155/2006 declaratie privind eligibilitatea
Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 12B din Ordinul nr. 155/2006(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006)-Cerinta obligatorie: completare Formular nr.12C din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)- Se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.CERTIFICAT FISCAL DE LA ANAF si
CERTIFICAT FISCAL privind situatia taxelor si impozitelor datoratebugetului local, valabil la data deschiderii ofertei.
IMPORTANT: Sunt eliminati ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local din localitatea de inregistrare a sediului societatii
Cerinta minima obligatorie : Cerinta obligatorie:
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertei.
-Cod Unic de Inregistrare-in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta minima :
Bilanturi contabile la 31 decembrie 2005, 31 decembrie 2006, 31 decembrie 2007, si contul de profit si pierdere, vizat si inregistrat de organele competente in copie, din care sa reiasa ca ofertantul a obtinut profit. si/sau dupa caz, raportarile semestriale, sem I la data de 30.06. 2008)
Formular nr. IG (Fisa informatii generale ofertant) cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, din care sa reiasa realizarea in ultimii 3 ani a unei cifre de afaceri medii de cel putin 500.000 lei cifra afaceri anuala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita completareaFormularului 12 E din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani), cu anexaCel putin doua recomandari din partea altor beneficiari pentru servicii similareCerinta minima : completare Formular 12E din Ordinul nr. 155/2006(recomandari minim 2 si prezentarea a cel putin 2 contractecu acelasi specific
Se solicita completarea Formularului 12H din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea Se solicita completarea Formularului 12 I din Ordinul nr. 155/2006 (Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere), cu CV anexat corespunzatoare a contractului), cu anexa
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA UNITATI SAU CU ORDIN DE PLATA IN CONT RO42TREZ06821160250XXXXX DESCHIS LA TREZORERIA SLANIC MOLDOVA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.02.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.02.2009 11:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI SLANIC MOLDOVA, STR. V. ALECSANDRI, NR.4 BIROU SECRETARIAT, JUD BACAU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE CONFORM DISPOZITIEI, PERSOANE IMPUTERNICITE DE FIRMELE OFERTANTE, INVITATII
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Romania, Bucuresti, Sector 3, Str.Stavropoleos, Nr.6, Localitatea: Bucurest, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONTESTATIA POATE FI DEPUSA IN TOATE FAZELE PROCEDURI DE ATRIBUIRE SI IMPOTRIVA ORICARUI ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE CU 10 ZILE DE LA DATA LUARI LA CUNOSTINTA DESPRE ACEASTA PE CARE IL CONSIDERA NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2008 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer