Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POIECTARE IN VEDEREA ELABORARII PROIECTELOR DE ARHITECTURA,-REZISTENTA SI TOATE SPECIALITATILE DE INSTALATII SI iNTOCMIREA DOCUMENTELOR IN VEDEREA OBTINERII AVIZELOR IN CONFORMITATE CU LEGISLATIA IN VIGOARE


Anunt de participare numarul 105255/02.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str Splaiul Independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Rizea, Tel. 318.05.11, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  318.05.54, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POIECTARE IN VEDEREA ELABORARII PROIECTELOR DE ARHITECTURA, -REZISTENTA SI TOATE SPECIALITATILE DE INSTALATII SI iNTOCMIREA DOCUMENTELOR IN VEDEREA OBTINERII AVIZELOR IN CONFORMITATE CU LEGISLATIA IN VIGOARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECTOR 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIET DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 177, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANT. DEPARTICIPARE IN SUMA FIXA 1775 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT-ACCIZE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratia privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat si de stat eliberat de DGFP, (original sau copie legalizata), valabil la data deschiderii ofertei
Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariei, (original sau copie legalizata)
valabil la data deschiderii ofertei.
Certificat de inmatriculare (CUI), pentru persoane juridice, respectiv Autorizatia de functionare, pentru persoane fizice, copie cu mentiunea " In conformitate cu originalul"
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate solicitat, pentru persoane juridice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta prin inscrisuri distincte din bilant urmatorii indicatori:
1.Cifra de medie de afaceri pe ultimi 3 ani sa fie minim 4.000.000 leiin conformitate cu prevederile art. 185 lit. C din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea EuropeanaCerificatului ISO 9001 sau alte documente echivalente, pentru serviciile ofertate
Va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Uniunea EuropeanaCerificat de Mediu ISO 14001 sau alte documente echivalente, pentru serviciile ofertate.Concurentul va prezenta documente care sa ateste implementarea certificatului de management al sanatatii si securitatii ocupationale SR OHSAS 18001 sau alte documente echivalente, pentru serviciile ofertate.
Se va prezenta lista principalelor prestari de servicii in ultimii ani .( Formularul 4) ? cel putin o lucrare in domeniul sanitar
Declaratie privind spatiul de proiectare: locatie, suprafata.
Se va face dovada detinerii cu licenta a soft-ului specific ( min. CAD, sau echivalent ), prin completarea unei declaratii pe propria raspundere, in acest sens.
Se vor prezenta copii dupa contracte incheiate cu alti beneficiari/clienti.Contractele incheiat(e) cu alti beneficiari/clienti trebuie insotit (e) de recomandarea din partea beneficiarului/ clientului respectiv.
Echipa de lucru trebuie sa contina :
-1 arhitect membru al Ordinului Arhitectilor,
-1 inginer constructor,
-1 inginer instalator.Informatii privind personalul tehnic de specialitate pentru verificare proiecte, asigurarea calitatii, si acoperirea specialitatilor profesionale impuse de specificul contractului.
- 1 verificator arhitectura
- 1 verificator instalatii electrice
- 1 verificator instalatii termice si ventilatii
- 1 verificator structuri
Se vor prezenta CV-urile persoanelor implicate, precum si certificate/ diplome sau echivalent prin care sa se dovedeasca calitatea solicitata anterior.
Se va prezenta declaratia de disponibilitate din partea fiecarui specialist, pentru aceasta lucrare,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30115/28.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2010 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2010 11:00
Locul: SUUB STR. SPL. INDEPENDENTEI NR. 169 SECTOR 5 BUCURESTI SALA ANFITEATRUL MIC ETAJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 5 SECTOR 4, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  040022, Romania, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.74
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 255-(1), ART 256 (1) ART 256^2 LITERA b-5ziledin OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP & BANU
Adresa postala:  BDUL. LASCAR CATARGIU NR. 12 SECTOR 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010671, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2010 17:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer