Licitatie Publica - Poligon de antrenament si simulare situatii de urgenta.
Anunt de participare numarul 88121/09.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA MARITIMA DIN CONSTANTA
Adresa postala: str. Mircea cel Batran nr. 104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900663, Romania, Punct(e) de contact: Cristalina STOIAN, Tel.0241/664740, In atentia: Elena GHITA, Email: [email protected], Fax: 0241/617260, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Poligon de antrenament si simulare situatii de urgenta.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Furnizarea, livrarea, montarea (instalarea) produselor, punerea in functiune si instruirea utilizatorilor intra in sarcina furnizorului si se vor realiza la o locatie a Universitatii Maritime din Constanta.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui poligon de antrenament si simulare situatii de urgenta, necesar activitatii de simulare a situatiilor de foc la bordul navei: antrenarea, instruirea, monitorizarea si evaluarea salvatorilor in situatii de urgenta, in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35110000-8 - Echipament de lupta impotriva incendiilor, de salvare si de siguranta (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu cantitatile si specificatiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 237, 430RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: - 12.374 lei, respectiv2.900 euro.Garantia de buna executie a contractului de furnizare: 10% din pretul contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
1. Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar'-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian;2. Completaredin venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata, numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Situatia personala a ofertantului: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006; 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006; 3.Certficat privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la asigurarile sociale; 4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale; 5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura; 6. Declaratie privind incadrarea ofertantului in categoria I.M.M.-urilor; 7.Operatorul economic trebuie sa fie inregistrat in SEAP.
b) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): 1.Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului/Autorizatia de functionare; 2.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale; 2.Bilantul contabil din anul precedent; 3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 4.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana-angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica;2.Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani; 3.Informatii referitoare la personalul de specialitate; 4.Recomandarisau Documente constatatoare din partea altor beneficiari /clienti; 5.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti; 7.Lista cu unitatile service; 8.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii; 9.Autorizare pentru livrarea produselor; 10.Avize, certificari, omologari; 11.Certificat de respectare a standardelor de mediu; 12.Subcontractanti; Se va completa lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare, partea/partile din contract care urmeaza a fi subcontractate precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se vor lua in considerare resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati pentru partea lor de implicare in contractul ce urmeaza sa fie indeplinit.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu specificatiile din Fisa de date a achizitiei. Procesul repetitiv se refera la pretul ofertei.Numarul de runde: 1;Durata unei runde: 1 zi(24ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
LD_09_Poligon
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S53-076349 din 16.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.11.2009 13:00
Locul: Universitatea Maritima din Constanta, Str. Mircea cel Batran nr.104 - Sala de Consiliu, etajul 7.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de ofertant-Formular 12C.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect maritim romano-norvegian , ,RoNoMar'-Grant in cadrul proiectului de cooperare norvegian.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta de judecata din raza teritoriala a Universitatii Maritime din Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr. 31, Localitatea: Constanta, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0241/55.13.45, Email: [email protected], Fax: 0241/61.02.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Decizia autoritatii contractante poate fi contestata in termen de 10 zile de la comunicare, conform prevederilor art. 256^2(1) lit a)/OUG 34.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea maritima din Constanta, Compartiment Juridic
Adresa postala: Str.Mircea cel Batran, nr.104, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/664.740/130, Email: [email protected], Fax: 0241/617.260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.10.2009 17:10