Licitatie Publica - Polimer anionic granulat pentru tratarea apei destinata consumului uman
Anunt de participare (utilitati) numarul 143321/24.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. +40 334401796, Email: [email protected], Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cf. art. 8, lit. d, din OUG 34/ 2006
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Polimer anionic granulat pentru tratarea apei destinata consumului uman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pe raza judetului Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 43 luni
Valoarea estimata fara TVA: 99, 428EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Anul 201301 iunie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent ? 24.857 euro, Anul 201401 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent ? 24.857 euro, Anul 201501 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent ? 24.857 euro, Anul 201601 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent ? 24.857 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de polimer anionic granulat pentru tratarea apei destinata consumului uman
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24958200-6 - Agenti de floculare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru:
Cantitati minime: 4500kg
Cantitati maxime: 6000kgEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru
Cantitati minime: 18000kg
Cantitati maxime: 24000kg
Valoarea estimata fara TVA: 99, 428EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
43 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: completare Formular 1.
In conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta.Cerinta obligatorie: completare Formular 2.
Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.
3.Declaratie privind evitarea conflictului de interese.Cerinta obligatorie: completare Formular 3.
Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Razvan ? Grigore Gaina, Adriana Ivasciuc, Petrus Radulescu, Iulia Butuc, Muraru Valentin, Petraru Ana-Alina, Ichim Ioan, Hanganu Nicu, Aldea Constantin-Aurel, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Mihaela.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: completare Formular 4
Conform Ordinului 314/2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata.Cerinta obligatorie:
Persoane juridice romane:
Prezentare certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel:
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoane juridice straine:
Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. 1.Certificatul constatator.Cerinta obligatorie: Se prezinta acest certificat eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator (adresa, asociati, persoane imputernicite si obiectul contractului) trebuie sa fie reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2.Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice/fizice straine.In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr.34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011.
Conform notificarii ANRMAP, in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- Nu se solicita un anumit nivel al C.A. a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: completare ? Formular 8.
Completare Formular 11-Formularul Informatii generale.Trebuie sa cuprinda informatii referitoare la : - denumirea unitatii contractante, adresa ? inclusiv codul postal, numerele de telefon si fax, numarul de inregistrare la registrul comertului, codul fiscal, contul bancar.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: completare ? Formular 9.
Daca operatorul economic nu are de la infiintare 3 ani, perioada de activitate se va raporta la perioada de la infiintare pana la data solicitata.
CertificatISO - 9001
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
Consumul specific de polimer la 1 mc apa tratata (Cs)
40%
40
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2619
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic; acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Pasii care trebuie urmati in aplicarea unei proceduri electronice sunt stabiliti in cuprinsul H.G. nr. 1660/2006 actualizata, document care nu face nicio referire la existenta, ca parte a unei proceduri electronice a sedintei de deschidere a ofertelor.Lipsa sedintei de deschidere, ca etapa dintr-o procedura aplicata integral electronic, isi are motivatia in faptul ca in cadrul acestui tip de procedura, ofertele sunt transmise numai in format electronic (art. 17), pana la o data limita prevazuta in cadrul documentatiei de atribuire.H.G. nr. 1660/2006 prevede doua faze distincte in ceea ce priveste evaluarea ofertelor depuse: - evaluarea din punct de vedere al criteriilor de calificare (art. 20) si evaluarea tehnica (art. 21), -evaluarea ofertele financiare.Avand in vedere cele de mai sus, in cadrul procedurii aplicate integral prin mijloace electronice, nu exista ca etapa in desfasurarea acesteia sedinta de deschidere a ofertelor, si pe cale de consecinta, comisia de evaluare nu are posibilitatea de a intocmi un proces-verbal de deschidere a ofertelor.Cele prezentate mai sus reprezinta punctul de vedere "Lipsa sedintei de deschidere in cazul procedurilor de aribuire aplicate integral prin mijloace electronice" publicat pe site-ul www.anmrap.ro.In cazul in care se constata ca exista oferte clasate pe primul loc cu punctaje totale egale, oferta castigatoare va fi cea a carui pret este cel mai mic avand in vedere respectarea principiului ?utilizarii eficiente a fondurilor publice?. Daca si aceste preturi sunt egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 ind.2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? serviciul juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 334401796, Email: [email protected], Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2013 13:53