Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Polimer pentru tratare namol


Anunt de participare (utilitati) numarul 137790/27.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. +40 334401796, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, ,Email: [email protected], Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cf. art. 8, lit. d, din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Polimer pentru tratare namol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Statia de Epurare Bacau, str. Ciprian Porumbescu
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie polimer pentru tratare namol.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Polimer pudra: 13650 kg;
Polimer lichid: 6640 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 388, 423RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare: 7700 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Cele 90 de zile se calculeaza incepand cu prima zi dupa termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin. 1 din HG 925 / 2006 actualizata: "Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire".Cont SC CRAB SA: RO66 RNCB 0026 1182 2767 0001, deschis la BCR Bacau.In cazul depunerii unei contestatii si Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 3884, 23 lei, conform art. 278^1 alin.1 din OUG34/2006 actualizata.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alte surse: Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaSe va completa formularul 1 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 1 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006
In conformitate cu prevederile art. 182 alin.1 pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in situatia prevazuta la art. 181 lit.c din O.U.G. nr. 34/2006, acesta din urma va depune: Certificat de atestare fiscala, emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat si a contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara, celei in care se depune ofertasiCertificat de plata a impozitelor si taxelor locale eliberat de unitatea administrativ teritoriala pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Se va completa formularul 2 din sectiunea ?Formulare?.
Se va prezenta document specific emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.
Se va prezenta document specific emis de unitatea administrativ teritoriala (Primarie sau echivalent) pe raza careia isi are sediul social operatorul economic.
In cazul unei asocieri formularul 2 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34 / 2006
Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?.
Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Gaina Razvan Grigore, Ivasciuc Adriana, Radulescu Petrus, Butuc Iulia, Muraru Valentin, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Ioan, Petraru Ana-Alina, Luca Florin.
Se va completa formularul 3 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 3 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Se va completa formularul 4 din sectiunea ?Formulare?.
In cazul unei asocieri formularul 4 se va completa si se va depune de catre toti membrii asocierii.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (in conformitate cu art.5 din ordin Presedinte ANRMAP 509/2011). 1. Certificatul Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale fiecare ofertant va prezenta Certificatul Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala, asociati, persoane imputernicite si obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
Se va prezenta document specific emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial pe raza caruia isi are sediul social operatorul economic.
2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? pentru persoanele juridice/fizice straine
In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru demonstrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale persoanele juridice / fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Se vor prezenta documente specifice emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Conform notificarii ANRMAP-?Recomandari completare fisa de date a achizitiei?, in etapa evaluarii ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel al cifrei de
afaceri globale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Nu se solicita operatorilor economici indeplinirea unui anumit nivel valoric sau cantitativ.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Po = ( p1 x 13650 ) + ( p2 x 6640 ) unde: Po = pretul total al ofertei ( lei ) p1 = pretul unitar al polimerului cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare namol fermentat ( lei / kg ) p2 = pretul unitar aferent polimerului cationic pentru ingrosare namol in exces (lei / kg), 13650 kg=cantitatea necesara de polimer cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare namol fermentat, 6640 kg=cantitatea necesara de polimer cationic pentru ingrosare namol in exces. Pentru cel mai scazut ?Pret al ofertei? se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte), pentru alt pret al ofertei, punctajul se acorda astfel: Punctaj n = (Pmin/Pn) x punctaj maxim alocat. Unde : Pmin ? Pretul ofertei cel mai scazut, Pn ? Pretulofertei nominal.
2.
Consumul specific total in kg polimer/tona substanta uscata (Cst)
50%
Descriere: Cst = 0.16*c1+0.62*c2+0.22*c3 unde: c1=cantitatea de polimer consumata pentru ingrosare namol primar; c2=cantitatea de polimer consumata pentru deshidratarea namolului fermentat; c3=cantitatea de polimer consumata pentru ingrosarea namolului exces 0.16=coef pt ingrosare namol primar 0.62=coef pt deshidratare namol fermentat0.22=coef pt ingrosare namol in exces. Consumurile specifice de polimer in kg/tona s.u. vor fi prezentate in Raportul de incercari. Limitele maxime admise ale consumurilor specifice de polimer sunt prezentate in cap. IV din caietul de sarcini.Pentru cel mai scazut?Consum specific total? se acorda punctajul maxim alocat (50 puncte), pentru alt consum, punctajul se acorda astfel: Punctaj n = (Cons. Specific total min/Cons. Specific total n) x punctaj maxim alocat. Unde : Cons. Specific total min ? Consumul specific total cel mai mic, Cons. Specific n ? Consumul specific total nominal.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, prin intermediul SEAP. Pretul ofertei va face obiectul procesului repetitiv de ofertare. Nu se va utiliza pasul de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
4841
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.08.2012 15:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 12:00
Locul: SC CRAB SA - Serviciul Achiziiti Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- In cazul in care dupa finalizarea licitatiei electronice se constata ca exista oferte cu punctaje egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. Va fi declarata castigatoare oferta cu punctajul cel mai mare.- Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program este disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^ 2 din OUG nr.34 / 2006 actualizata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania Regionala de Apa Bacau SA ? Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Narciselor, Nr. 14, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 334401796, Fax: +40 234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer