Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Polimeri penru tratare namol


Anunt de participare (utilitati) numarul 140649/21.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU SA
Adresa postala: Narciselor, nr. 14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Punct(e) de contact: VALENTIN MURARU, Tel. +40 0334401796, Email: [email protected], Fax: +40 0234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala cf. art. 8, lit. d, din OUG 34/ 2006
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Polimeri penru tratare namol
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pe raza municipiului Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 455, 616EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: Anul 2013:01 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent =113.904 EURO; Anul 2014 :01 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent = 113.904 EURO; Anul 2015:01 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent = 113.904 EURO;Anul 2016 :01 ianuarie ? 31 decembrie ? 1 contract subsecvent = 113.904 EURO
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de polimeri pentru ingrosarea/ deshidratarea namolului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24542000-5 - Polimeri acrilici primari (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului - cadru
Polimer cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare (polimer pudra):
Cantitati minime: 19.000 kg
Cantitati maxime: 20.000 kg
Polimer cationic pentru ingrosare namol in exces (polimer lichid):
Cantitati minime: 5.000 kg
Cantitati maxime: 6.000 kgEstimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord ? cadru
Polimer cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare (polimer pudra):
Cantitati minime: 76.000 kg
Cantitati maxime: 80.000 kg
Polimer cationic pentru ingrosare namol in exces (polimer lichid):
Cantitati minime: 20.000 kg
Cantitati maxime: 24.000 kg
Valoarea estimata fara TVA: 455, 616EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip.: 21000 lei.Perioada de valab. a garantiei de particip.90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Gar.de particip.se constituie conf.preved.art.86 din HG 925/2006.Gar.de particip.constit. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara (Formularul 10)sau de o soc.de asigurari.Instrumentul de garantare trebuie: sa se prezinte in original, cel tarziu la data si ora limita de deschidere a ofertelor, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in D.A.;sa contina in clar denumirea autorit.contract.;sa faca referire expresa la procedura organizata de autorit.contract.;sa aiba inscrisa valab.ptr.care a fost constituita;sa prevada modul de executare a platii garantiei.Garantia de particip.se poate constitui si prin depunerea la casieria autorit.contractante a unui O.P. sau a unei file CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; Cont: RO66RNCB0026118227670001, deschis la BCR BC.Conf.art.33, alin.3 lit.b din HG 925/2006, ofertele care nu sunt insotite de gar.de particip., in cuantumul, forma si avand perioada de valab.solicitate in docum.de atribuire, se resping. In cazul in care ofertantul depune contestatie iar CNSC va respinge contestatia, autor.contr.va retine din garantia de particip.depusa de ofertant, suma de 5830, 27 lei(conf.art.2781 lit.b din OUG nr.34/2006).Cursul leu/euro avut in vedere pentru calculul echivalentei este de 4, 50 lei/euro.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza cu reducerea de 50% a garantiei de particip.(conf.art.16 alin.2 din legea 346/2004).In acest caz dovada constituirii garantiei de particip.va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (conform Anexa 1 la OG nr.27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004).In cazul unei asocieri garantia de particip.va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA.Ea se constituie conf.preved.art.89-90 din HG 925/2006. La constit.ei se va avea in vedere si modific.adusa de HG nr.1045/2011.Gar.de buna exec.constit.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara sau de o soc.de asigurari, se prezinta in original, la data depunerii contractului de catre ofertantul castigator sau se transmite in original autorit.contract.in max 15 zile calend.de la semnarea contractului si devine anexa la acesta(conf.art.95 alin.1 lit.e din HG 925/2006).In cazul in care castigatorul nu constit.gar.de buna exec., a.c.va rezilia contractul. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, beneficiaza de reducerea cu 50% a gar.de buna exec. (conf.art.16 alin.(2) din legea IMM-urilor). In acest caz dovada constituirii gar. de exec.va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categ.IMM-urilor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratii privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completare Formularul 1In conformitate cu art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 autoritatea contractanta are obligatiade a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in situatia expusa la acest articol.
Trebuie prezentata si de subcontractant ? daca este cazul
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006Cerinta obligatorie: completare Formular 2
Orice operator economic va fi exclus din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica daca se afla in una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, daca prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie.
3. Declaratie privind evitarea conflictului de intereseCerinta obligatorie: completare Formular 3
Vor fi exclusi din procedura de atribuire ofertantii care se incadreaza in prevederile art.691 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv ?Ofertantul/ Candidatul/ Ofertantul asociat/ Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organ de conducere sau supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a) cu persoane ce detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante?. Persoanele, din cadrul autoritatii contractante, care aproba / semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Razvan Grigore Gaina, Ivasciuc Adriana, Petrus Radulescu, Iulia Butuc, Muraru Valentin, Chiribau Cristina Eleonora, Ichim Ioan, Luca Florin, Petraru Ana Alina, Ichim Mihaela.
4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta obligatorie: completare Formular 4
Conform Ordinului 314/2010, fiecare ofertant va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
Cerinta obligatorie : Persoane juridice romane: Vor prezenta certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat astfel:
- Prezentarea Certificatului de atestare fiscala emis de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, din luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Prezentare Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine) din luna anterioara celei in care se depun ofertele
Persoane juridice straine: Vor prezenta certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul. 1. Certificatul constatator
Cerinta obligatorie : Se prezinta in original sau copie legalizata eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul teritorial, valabil la data limita de depunere a ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa: adresa actuala, asociati, persoane imputernicite si obiectul contractului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN dinCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
2. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoanele juridice/fizice straine
In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr.34/2006 pentru demostrarea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale, persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare ca dovedesc forma de inregistrare ca persoana juridica sau fizica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Se vor prezenta documente emise de institutiile abilitate. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?? conform ordin A.N.R.M.A.P. 509/2011.Conform notificarii ANRMAP, in etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta, pentru conformitate, documentele cerute la aceasta sectiune in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul Informatii generale
Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru - Nu se solicita un anumit nivel a C.A. a operatorului economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Descriere criteriu: PT = p1 + p2 unde p1 = pretul unitar al polimerului cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare namol fermentat (euro/kg) X cantitatea maxima de polimer pudra aferenta acordului cadru (80.000kg) p2 = pretul unitar aferent polimerului cationic pentru ingrosare namol in exces (euro/kg) X cantitatea maxima de polimer lichid aferenta acordului cadru (24.000 kg) Acordarea punctajului: a) la cel mai mic pret total ofertat se acorda punctajul maxim, b) pentru celelalte preturi totale ofertate, punctajul se acorda conform Formulei: Punctaj Financiar n=(PTmin/PTn)x50
2.
Consumul specific total pe tona de namol tratat
50%
Descriere: C = c1x0, 16+c2x0, 62+c3x0, 22 unde: C?consum specific total aferent tratarii unei tone de namol s.u. (kg/t s.u.)c1? cantit.de polimer consum.pt.ingrosare namol primar(kg/t s.u.)c2-cantit.de polimer consum. pt.deshidratare namol fermentat(kg/t s.u.)c3-canti.de polimer consum.pt.ingrosare namol in exces (kg/t s.u.)0, 16=coef.aferent ingrosarii namolului primar;0, 62=coef.aferent deshidratarii namolului fermentat;0, 22=coef.aferent ingrosarii namolului in exces. Acordarea punctajului: a) la cel mai mic consum specific ofertat se acorda punctajul maxim, b) pentru celelalte consumuri specifice ofertate, punctajul se acorda conform Formulei: Punctaj Tehnic n=(Cmin/Cn)x50
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conf.preved.art.42 din H.nr.1660/2006 la aceasta procedura au dreptul sa participe doar op.ec.inreg.in SEAP.Informatii se pot obtine: de pe adresa: www.e-licitatie.ro si din H.nr. 1660/2006.L.E.se va desfasura intr-o singura runda. Pretul total al ofertei (EURO fara TVA) vaface obiectul procesului repetitiv de ofertare. PTotal=p1+p2, unde p1=P.U.al polimerului cationic pentru ingrosare namol primar si deshidratare namol fermentat(euro/kg) X cantit.max.de polimer pudra aferenta acordului cadru (80.000kg);p2=P.U.aferent polimerului cationic pentru ingrosare namol in exces(euro/kg) X canti.a max.de polimer lichid aferenta acordului cadru (24.000 kg).In timpul L.E.: Nu poate fi oprita desfasurarea urmatoarelor runde, in cazul in care nu se imbunatateste oferte;Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta de pret;Ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie;Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului;Nu se va utiliza pasul de licitare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
8763
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2013 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.01.2013 10:00
Locul: S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? Serviciul Achizitii Publice
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care dupa finalizarea licitatiei electronice se constata ca exista oferte cu punctaje egale, oferta castigatoare va fi cea a carui pret este cel mai mic avand in vedere respectarea principiului ?utilizarii eficiente a fondurilor publice?. Daca si aceste preturi sunt egale se va face reofertarea in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: sunt cele prevazute la art.2562 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. COMPANIA REGIONALA DE APA BACAU S.A. ? serviciul jurudic
Adresa postala: Str. Narciselor, nr.14, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600310, Romania, Tel. +40 0334401796, Fax: +40 0234551175, Adresa internet (URL): www.apabacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer