Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - polita de asigurare pentru raspunderea civila aeroportuara fata de terti


Anunt de participare (utilitati) numarul 71278/28.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, loc.Otopeni, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Oana Cornila, Tel.0212041408, Fax: 0212014990, Adresa internet (URL): www.otp-airport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
polita de asigurare pentru raspunderea civila aeroportuara fata de terti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: la sediul CN AIHCB SA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
polita de asigurare pentru raspunderea civila aeroportuara fata de terti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516400-4 - Servicii de asigurare de raspundere civila generala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de asigurari - polita de asigurare pentru raspunderea civila aeroportuara fata de terti
Valoarea estimata fara TVA: 260, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.03.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
15.000 lei prin scris garant banc.Garant de buna executie a contr e de 5% din val totala a contr sub forma de scris de garant banc
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere, legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formularul H1;Certificat atestare fiscala emis de AFP, Certificate privind impozitele si taxele locale emis de DITL din cadrul Primariei, Certificat constator emis de ORC, Certificat de inmatriculare, Aprobarea de functionare a ofertantului de la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) pentru clasa de asigurari ofertata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Coeficientul de lichiditate: Se solicita ca ofertantul sa aiba coeficientul de lichiditate mai mare decat 1, pentru exercitiul financiar 2008.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor depune obligatoriu: a.Copie a documentului depus si vizat la CSA pentru exercitiul financiar 2008, prin care a fost comunicat coeficientul de lichiditate;2.Venituri din prime de asigurare-Se solicita ca veniturile din primele de asigurare pentru raspunderi civile generale (clasa 13 din Cap. Asigurari Generale din Anexa 1 a legii 32/2000), sa fie de minim, respectiv 300.000 EURO pentru anul 2008.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va depune obligatoriu o declaratie pe propria raspundere a ofertantului prin care declara cuantumul veniturilor din primele de asigurare pentru raspunderi civile generale pentru anul 2008.3. Marja de solvabilitate minima si marja de solvabilitate disponibila: Ofertantul sa aiba marja de solvabilitate disponibila cel putin egala cu marja de solvabilitate minima, conform reglementarilor CSA.Se solicita ca ofertantul sa prezinte informatii cu privire la cuantumul marjei de solvabilitate minima si marjei de solvabilitate disponibila, conform reglementarilor CSA pentru anul 2008.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor depune obligatoriu: Declaratie pe proprie raspundere in care va stipula expres cuantumul marjei de solvabilitate minima si a marjei de solavbilitate disponibila conform regelamentarilor CSA pentru anul 2008.4. Rezultatele financiare aferente anului 2008-Se solicita obligatoriu ca ofertantul sa nu fi incheiat pe pierdere exercitiulfinanciar aferent anului 2008.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte, ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere in care va stipula expres ca nu s-a situat pe pierdere la sfarsitul exercitiului financiar aferentanului 2008.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa fi finalizat in ultimii 3 ani, cel putin 3 polite, de asigurare pentru raspundere civila generala (clasa 13 din Cap. Asigurari Generale din Anexa 1 a legii 32/2000), din care cel putin una sa aiba o prima de asigurare de minim 200.000 EUR sau echivalentul in lei la data emiterii politei.
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta obligatoriu informatii cu privire la politele de asigurare pentru raspundere civila (clasa 13 din Cap. Asigurari Generale din Anexa 1 a legii 32/2000) finalizate in ultimii 3 ani, prin care se va atesta experienta similara, continand valori (limita raspunderii), prima de asigurare, perioade de prestare, clasa de asigurare conform legii 32/2000si beneficiari. insotita/insotite obligatoriu de recomandari ale beneficiarilor respectivi.In acest sens se va completa Formularul H2 din Sectiunea III pentru fiecare polita de asigurare, insotit/insotite obligatoriu de recomandari ale beneficiarilor respectivi.La cererea comisiei de evaluare informatiile prezentate inFormularul H2 vor fi prezentate, in copie, politele respective.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria CN AIHCB SA, pe baza unei imputerniciri emise de operator ec.interesat;Program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.02.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.02.2009 10:00
Locul: la sediul CN AIHCB SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la sediul CN AIHCB SA, pe baza unei solicitari emise de operatorul economic interesat si a dovezii platii (suma de 60 RON sa se regaseasca in contul CN AIHCBSA la data obtinerii documentatiei), program L-J intre 08:30-14:00, V intre 08:30-12:00. In continutul solicitarii/imputernicirii/delegatiei se vor indica: denumirea operatorului economic solicitant al documentatiei de atribuire, sediul-adresa completa, CIF, J, cont si Banca, telefon si fax, numele si prenumele persoanei imputernicite/delegate sa achite si/sau sa ridice documentatia de atribuire, denumirea completa a obiectului achizitiei. Aceste date sunt necesare pentru inscrierea lor pe documentul de plata al documentatiei de atribuire si pentru eventuala corespondenta intre operatorul economic si autoritatea contractanta
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.5, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.004 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 004021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.004021/3195180, Email: [email protected], Fax: 004021/3191649
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CN AIHCB SA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel.0212041408, Fax: 0212014990
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2009 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer