Licitatie Publica - Polite de asigurare a bunurilor si continutului de pe aeroporturile AIHCB si AIBB-AV
Anunt de participare (utilitati) numarul 146006/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CN Aeroporturi Bucuresti SA
Adresa postala: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Catichi, Tel. +40 212013534, In atentia: Cristian Catichi, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212041976, Adresa internet (URL): www.bucharestairports.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala sub autoritatea Ministerului Transporturilor si Infrastructurii
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Polite de asigurare a bunurilor si continutului de pe aeroporturile AIHCB si AIBB-AV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: CNAB SA, PUNCTELE DE LUCRU: AIHCB, AIBB-AV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 438, 299.36 si 1, 475, 181.83RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor subsecvente este 1/an/lot. In functie de nevoile autoritatii contractante se pot incheia mai multe contracte subsecvente. Pentru lotul 1 valoarea celui mai mare ctr. subsecvent este 1267898, 68Lei, numarul politelor incheiate va fi de minim 1 , maxim 2; Pentru lotul 2 valoarea celui mai mare ctr. subsecvent este 170400, 68;numarul politelor incheiate va fi de minim 1 , maxim 2
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Polite de asigurare a bunurilor si continutului de pe aeroporturile AIHCB si AIBB-AV
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66515200-5 - Servicii de asigurare a bunurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Polita de asigurare pentru daune ale bunurilor ? AIHCBValoare estimata: intre 1.267.898, 68 si 1.297.706, 56 pentru lotul 1, Moneda: RONValoarea celui mai mare contract subsecvent: 1.267.898, 68Lot 2: Polita de asigurare pentru daune ale bunurilor ? AIBB-AVValoare estimata: intre 170.400, 68 si 177.475, 27 pentru lotul 2, Moneda: RONValoarea celui mai mare contract subsecvent: 170.400, 68Valoare estimata totala: 1.475.181, 83 RON, respectiv 331.501, 53 Euro (Curs euro 4, 45 lei / 1 euro , curs BNR din data de 01.07.2013)
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 438, 299.36 si 1, 475, 181.83 RON
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 438, 299.36 si 1, 475, 181.83RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1: Polita de asigurare pentru daune ale bunurilor ? AIHCB25.954, 13 RONLot 2: Polita de asigurare pentru daune ale bunurilor ? AIBB-AV3.549, 50 RONGarantia de participare se va constitui fie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii (Formular 5) fie prin OP sau foaie devarsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie egala cu valabilitatea ofertei (120 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor - Etapa I). Restituirea garantiei se va face in conform. cu art.88 din H.G.925/2006. In cazul in care scrisoarea de garantie pentru participare va fi constituita in alta moneda, se va folosi cursul BNR din data publicarii anuntului de participare Garantia de buna executie (Formular 6) este de 10 % din valoarea contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie a contractelor va fi constituita pe o perioada egala cu perioada de valabilitate a acestora + 14 zile.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?conform cu originalul?;b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din
cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II. Pentru persoanele juridice strainePersoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se
vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in
limba romana.Cerinta nr. 2Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a
contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurentaOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta Cerinta nr. 1
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care
este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a presta serviciile ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii
profesionale, respectiv:
I. Pentru persoane juridice romane:
1. Certificat constatator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde societatea isi are sediul, privind
datele de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii;
asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); ? original sau copie lizibila conforma cu originalul;
2. Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) / Comisia de Supraveghere a
Asigurarilor (C.S.A.) pentru clasa de asigurari ofertata ? copie conforma cu originalul.
II. Pentru persoane juridice straine:
1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii:
-o forma de inregistrare ca persoana juridica;
-actionari/asociati;
-obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a presta serviciile solicitate:
-administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
-capitalul social;
-filiale/sucursale/puncte de lucru;
-durata societatii;
2.Acord emis de Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF) / Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (C.S.A.) cu privare la prestareade servicii de asigurari pe teritoriul Romaniei. ? copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Media anuala a cifrei de afaceri globala de pe ultimii 3 ani: Se solicita ca media anuala a cifrei de afaceri globalape ultimii 3 ani, sa fie de minim: 2.500.000 Lei pentru Lotul 1340.000 Lei pentru Lotul 2
Modalitatea de indeplinire
Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta
Declaratia privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, Fisa de
informatii generale -Formularul H3 din fisierul ?MODELE DE
FORMULARE?).Confirmarea informatiilor prezentate in Formularul H3, se va
face prin prezentarea in copie a Bilan?urilor aferente ultimilor trei
ani finalizati fiscal, inregistrat la ANAF.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator,
operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta
documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are
dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin
prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le
poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta
o imagine fidela a situatiei economice si financiare a
candidatului/ofertantului.
In cazul in care documentele doveditoare sunt in alta moneda, pentru calculul echivalentei va fi folosit cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similara: Lotul 1: Se solicita ca ofertantul sa fi emis in ultimii 3 ani, polita/polite de asigurare
pentru daune ale bunurilor in valoare de min. 1.250.000 LeiLotul 2: Se solicita ca ofertantul sa fi emis in ultimii 3 ani, polita/polite de asigurare
pentru daune ale bunurilor in valoare de min. 170.000 Lei
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinirePentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta in
mod obligatoriu o lista care va cuprinde categorile de servicii,
incheiat in ultimi 3 ani , prin care se atesta experienta similara.
Lista va contine valori, perioade de prestare si beneficiari,
precum si modalitatea de indeplinire a obligatilor contractuale.Lista va fi insotita obligatoriu de certificate/documente emise sau
contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul privat
beneficiar conf. prevederilor art 188 alin 2 lit a din OUG34/2006.
In cazul in care documentele doveditoare sunt in alta moneda, pentru calculul echivalentei va fi folosit cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa detina sistem de management al calitatii certificat
conform standardului EN ISO 9001Modalitatea de indeplinireIn dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta documentul
(certificatul) prin care se atesta certificarea sistemului de Management al
calitatii pentru serviciile oferite conform EN ISO 9001 sau echivalent pe
numele ofertantului, ?i va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu
originalul?.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinireIn dovedirea indeplinirii acestei cerinte se va prezenta
documentul (certificatul) prin care se atesta certificarea
sistemului de Management al calitatii pentru serviciile oferite
conform EN ISO 9001 sau echivalent pe numele ofertantului, ?i
va fi depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2013 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2013 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2013 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare a ofertelor, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Deschiderea documentelor de calificare ? Etapa I - se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in anuntul de participare. Deschiderea documentelor de calificare se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport. Deschiderea ofertelor ? Etapa II- se va face de catre comisia de evaluare a ofertelor in data si la ora indicata in invitatia de participare comunicata de autoritatea contractanta candidatilor preselectati in urma desfasurarii Etapei I. Deschiderea ofertelor se va face la sediul CNAB, Administratie Aeroport. Se solicita prezentarea listei cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora precum si partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre acestia. Subcontractantii nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art 69^1 din OUG 34/2006. In acest sens se va prezenta pentru fiecare subcontractant Formularul H11 (MODELE FORMULARE) Corectarea erorilor/viciilor de forma se realizeaza in conformitate cu prevederile art.80 din HG 925/2006. De asemenea, daca exista o discrepanta intre pretul unitar exprimat in Euro si pretul unitar exprimat in Lei se va lua in considerare pretul unitar exprimat in Euro, iar valoarea exprimata in Lei va fi corectata in mod corespunzator. Evaluarea ofertelor si stabilirea ofertei castigatoare se realizeaza in baza criteriului aplicat pentru atribuirea contractului de achizitie. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita acestora reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256^2 din O.U.G. nr. 34 /2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. ?Aeroporturi Bucuresti? S.A. ?Serviciul Achizitii
Adresa postala: Calea Bucurestilor nr. 224 E, judetul Ilfov, ,Localitatea: Otopeni, Cod postal: 075150, Romania, Tel. +40 372052691, Fax: +40 212041976
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 11:49