Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pompe de apa


Anunt de participare (utilitati) numarul 145844/19.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Eugen Cretu, Tel. +40 213185258, In atentia: Serviciului Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): http: //www.cnu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SEAP - Documentatia de atribuire este anexata la anuntul de participare
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ofertele se vor depune in SEAP conform cap. IV.4
Adresa postala: www.e-licitatie.ro, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020976, Romania, Tel. +40 213032997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pompe de apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Compania Nationala a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, loc. Feldioara, jud. Brasov, cod
postal 507065, tel. 0268.265137, fax 0268.265445
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 40 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 119, 070.32RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valori maxime estimate anuale: 2013 - 279.767, 58 lei fara TVA, 2014 - 279.767, 58 lei fara TVA, 2015 - 279.767, 58 lei fara TVA, 2016 - 279.767, 58 lei fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de Pompa centrifugala ermetica orizontala cu cuplaj magnetic, cu debit de 2 m.c, Pompa centrifugala ermetica orizontala cu cuplaj magnetic, cu debit de 4 m.c., Electropompa OLT 80-65-200x5, sau echivalent, Pompa submersibila 7, 5 kW/3000 rpm, avand caracteristicile tehnice mentionate in Caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime estimate care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului cadru, precum si cantitatile minime si maxime estimate care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru sunt precizate in Caietul de sarcini.Calendarul estimativ de aplicare a procedurii: 19.08.2013 ? 31.12.2016.
Calendarul estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: contractul subsecvent nr. 1: in perioada 15 ? 30.09.2013; contractul subsecvent nr. 2: in perioada 15 ? 30.01.2014; contractul subsecvent nr. 3: in perioada 15 ? 30.01.2015; contractul subsecvent nr. 4: in perioada 15 ? 30.01.2016.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 119, 070.32RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
40 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantiei de participare 4899, 07 Lei; Valabilitate: 90 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor; Mod constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (pentru cazul scrisorii de garantie bancara se va utiliza ca model formularul nr. 1) - depus in original, la registratura Companiei Nationale a Uraniului S.A., Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu nr. 68 pana la termenul limita de depunere a ofertelor prevazut in anuntul de participare, in zilele lucratoare luni-joi, orele 08.00รท 16:30 si vineri orele 08.00-14.00, fiind totodata transmisa si in SEAP sub forma de document scanat, alaturi de celelate documente aferente criteriilor de calificare si propunerii tehnice, conform art. 18 din HG 1660/2006 b)ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul CNU SA(CUI 10254529, J40/1271/1998) cod IBAN RO42BRDE441SV39061674410 deschis la BRD GSG Agentia Vitan ? depus in copie cu mentiunea "conform cu originalul" prin intermediul SEAP, sub forma de document scanat, impreuna cu documentele care atesta indeplinirea criteriilor de calificare si cu documentele componente ale propunerii tehnice, pana la data si ora limita de depunere a fertelor prevazute in anuntul de participare, conform art. 18 din HG 1660/2006.- Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 4.899, 07 Lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in moneda Euro se va face la cursul de schimb RON/EUR comunicat de catre BNR si valabil pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de buna executie in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent, va fi constitutita de catre furnizor in conformitate cu art. 90 al. (1) din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri constituite din valorificarea productiei proprii si fonduri din surse proprii destinate investitiilor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 - Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare ? in original;
2. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C3 din Sectiunea Formulare ? in original;
4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C4 ? in original.
Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in prezenta procedura sunt: Ioan Moraru, Alexandru Tiberiu Dekany, Aurelian Voicu, Stefi Clarisa Musat, Daniela Motataianu, Alina Gabriela Gajer, Ada Cecilia Ionescu, Gheorghe Socu, Adriana Vintilescu, Catalina Maria Zerafina Ferchiu, Bianca Patrascu, Anda Roxana Pistol, Eugen Adrian Cretu, Laurentiu Cristian Georgescu, Dragos Ionut Puia, Cosmin Craciun, Cosmin Toderas, Tudor Lavric, Florin Mardare, Ferenc Darvas, Adriana Francu, Marius Marian Doroftei, Mihaela Manolache
5. Formularul privind Informatiile generale despre ofertant ? Ofertantul va completa Formularul C5 din Sectiunea Formulare ? in original, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator.
Formularele C1, C2 si C4 vor fi prezentate atat de ofertant, cat si, daca exista, de asociat si tert sustinator. Daca exista subcontractant, acesta va completa Formularul C4. 1. Ofertantul, persoana juridica/fizica romana , va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".
Datele cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
2. Ofertantul persoana juridica/fizica straina va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? in original, copie leganizata sau copie cu mentiunea "conform cu originalul".
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2013 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.09.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Nota: 1) In cazul in care dupa accesarea in SEAP a propunerilor financiare se constata ca exista doua sau mai multe oferte cu acelasi pret clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor in cauza clarificari prin intermediul SEAP, iar acestia vor incarca electronic documente aferente propunerii financiare care vor contine noi oferte de pret.2)Toate documentele emise de catre organisme/autoritati straine, trebuie sa fie insotite obligatoriu de traducere autorizata in limba romana.3)Vor fi declarate inacceptabile, in temeiul art. 36 alin. (1), litera a) ofertele depuse la o alta adresa decat cea solicitata, adica SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, cu respectarea prevederilor art. 256^2 din OUG 34/ 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPANIA NATIONALA A URANIULUI S.A. - Serviciul Legislativ, Contencios Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 213185258, Email: [email protected], Fax: +40 213129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2013 09:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer