Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Port pentru ambarcatiuni mici turistice si pescaresti in localitatea 2Mai


Anunt de participare numarul 109756/21.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA LIMANU
Adresa postala:  str. Castanului, 32, Localitatea:  Limanu, Cod postal:  907160, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Voicu, Tel. 0241858204, Email:  [email protected], Fax:  0241858201, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Port pentru ambarcatiuni mici turistice si pescaresti in localitatea 2Mai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Port pescaresc in localitatea
2 Mai
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia executiei lucrarilor de constructii aferente obiectivului de investitii ?Port pentru ambarcatiuni mici turistice si pescaresti in localitatea 2Mai?, inclusiv a serviciului de proiectare in faza PAC, PT+CS+DDE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45242200-7-Lucrari de constructii de porturi de ambarcatiuni (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie de atribuire si caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 785, 200EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este de: 50000 leigarantia de buna executie 7% din pretul contractului, fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HG nr. 120/17.02.2010 si bugetul local al Comunei Limanu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (taxe si impozite catre stat cat si cele locale) ? formulare tip emise de autoritatile competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor, fara datorii restante ? original sau copii legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul? Informatii generale
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta acest formular.De asemenea, acest formular trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractor declarat in oferta, sectiunea Informatii generaleBilant contabil aferent exercitiului financiar2009, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008 si 2009), minim60.000.000 lei.Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2007:1 euro = 3, 3373 lei; Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei; Anul 2009:1 euro = 4, 2282 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Standarde de asigurare a calitatii (prezentare document);
Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii folosite pentru indeplinirea contractului- completare declaratie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala) in ultimii 5 ani a unui contract care a avut ca obiect de activitate lucrari de constructii porturi, cu o valoare de minimum 15.000.000 lei.Deosebit de aceasta, ofertantii, in intelesul dat de prezenta Documentatie de atribuire, vor face dovada finalizarii (adica receptie la terminarea lucrarilor sau receptie finala), in ultimii 3 ani a unui contract care a avut ca obiect prestarea de servicii de proiectarecuprinzand CU, PAC, PT+DDE+CS, in domeniul lucrarilor de constructii porturi cu o valoare a contractului de prestari servicii de proiectare de minimum 400.000 lei.Conditia minima de calificare pentru demonstrarea capacitatii profesionale si a experientei similare se considera indeplinirea cumulativa a cerintelor pentru activitatile de proiectare si executie sus mentionate.Ofertantul va prezenta recomandari in original sau copie legalizata din partea beneficiarilor. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- valori, perioada si locul executiei lucrarilor;
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- certificari de buna executie, daca pe parcursul executiei lucrarilor au fost inregistrate: i. neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari;ii. cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contractantului;iii. receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate.Programul calitatii trebuie sa cuprinda: -descrierea sistemului calitatii aplicat la lucrare, inclusiv listele cuprinzind procedurile aferente sistemului calitatii;? ISO 9001 ?MANAGEMENTUL CALITATII-pentru lucrari hidrotehnice? ISO 14001-MANAGEMENTUL DE MEDIU- pentru lucrari hidrotehnice? OHSAS 18001- SANATATE SI SECURITATE IN MUNCA pentru lucrari hidrotehnice? SA 8000-STANDARD DE RESPONSABILITATE SOCIALA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
2. Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
35%
Descriere:
3.
Durata de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 12:00
Locul: str. Castanului, nr. 32, Limanu, Constanta, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicire semnata din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): HG nr. 120/17.02.2010 privind aprobarea Listei cuprinzand programele si proiectele de investitii in turism si a surselor de finantare a documentatiilor tehnice si a lucrarilor de executie a programelor si obiectivelor de investitii in turism cu modificarile si completatrile ulterioare si bugetul local al Comunei Limanu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Bucuresti, str. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Constanta
Adresa postala:  Strada Traian, nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Tel. 0241-551345, Email:  [email protected], Fax:  0241-619628
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile conform art 256.2 alin (1) din Oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Limanu - Compartiment Juridic
Adresa postala:  str. Castanului, nr. 32, ,Localitatea:  Limanu, Cod postal:  907160, Romania, Tel. 0241858204, Fax:  0241858201
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2010 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer