Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PORTAL WEB PENTRU PRELUAREA ON-LINE A DATELOR STATISTICE


Anunt de participare numarul 84986/21.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE STATISTICA
Adresa postala: B-dul Libertatii nr.16, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70542, Romania, Punct(e) de contact: Angel Duma, Tel.3181818, Email: [email protected], [email protected], Fax: 3181833, Adresa internet (URL): www.insse.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sistemul statistic national
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PORTAL WEB PENTRU PRELUAREA ON-LINE A DATELOR STATISTICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sediul INS
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1. Aplicatie tip portal web de colectare a datelor statistica;
2. Echipamente infrastructura si licente pentru produsele necesare rularii in conditii optime a aplicatiei;
3. Echipamente si licente pentru produsele necesare monitorizarii infrastructurii;
4. Instruire pentru utilizatori si administratori a solutiei informatice;
5. Mentenanta proiectului pe perioada de garantie;
6. Informare si publicitate a proiectului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212600-5 - Servicii de dezvoltare de software pentru baze de date si operare (Rev.2)
48821000-9-Servere de retea (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
79341000-6-Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati / prestatii serviciiprecizate in Caietul de sarcini
Se accepta livrare partiala astfel incat sa nu influenteze realizarea proiectului in 14 luni de la semnarea contractului. Graficul de livrare.
Valoarea estimata fara TVA: 21, 240, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 250000 lei siGarantie de buna executie in valoare de 5% din pretul contractului, excl.TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul INS pe anii 2009 si 2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociati/subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea ;
- declaratie privin neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
- certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara
- se solicita si dovada privin plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat Constatator emis de oficiul Registrul Comertului;
- Certificat de Inmatriculare la Registrul Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale (conform model formular anexat)
- Bilantul contabil al ultimului exercitiu financiar incheiat;
- Contul de profit si pierderi pe ultimii trei ani, vizat si inregistrat de organele competente. Convertirea in lei si euro se va realiza la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul finalizarii contractului. Pentru anul in curs: transformarea in Euro, se va face la cursul Bancii Nationale a Romaniei din ziua publicarii anuntului de participare la licitatie;
- Lichiditate globala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra medie de afaceri de minim 10 mil. Euro;
-lichiditate globala, in anul fiscal incheiat, de minim 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Certificari ISO pentru ofertant si pentru produsele ofertate.
- Fisa de informatii privind experienta similara (conform model formular anexat). Ofertantul trebuie sa aiba finalizat in ultimii 3 ani, minim 1 contract care a avut ca obiect dezvoltarea de aplicatii software pentru domeniul statistic cu beneficiar institutii statistice nationale, in care participarea ofertantului (participarea proprie) a fost de minim 650.000 de Euro/proiect-Declaratie cu proiectul/proiectele respective.
- Recomandari de la clienti pentru proiectele prezentate
- Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, din ultimii 3 ani.- Declaratie pe proprie raspundere privind numarul de personal de specialitate ce va fi desemnat pentru executia proiectului - personalul insarcinat cu coordonarea, implementarea si suportul tehnic.- Declaratie de disponibilitate pentru personalul implicat in proiect.
- Componenta echipei tehnice de proiect.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exp1: stud postuniv ec/th min 1 curs de manag proj min 4 ani exp prof cun a adm publ urm a implic in min 1 proj dest dezv instit adm publ min 3 ani man proj sa fi asist in coord a min 1 pro fin din fond europ sa aiba exp in org transf cunost pt adm publExp2: Dipl univ in dom th Cun lb engl 10 ani exp in derul de proj nat si/sau intern dom IT Exp in dezv sau impl de sist inf min 3 proj si in coord echip de exp Certif prof indep recun Internat in dom man projExp3: Dipl studii univ th/ec Certif Fond struct - Metod de preg a dosar de fin Dipl Mgmt Cert Strateg fin Certif market Certif res Umane Cun lb engl min 10 ani exp prof in dom IT&C Particip la min 3 pr de consult incheiat cu inst publ centrale din Romania cu ob elab docum suport la cerer de fin pt acces de fd europ Exp in dom analiz fin si ec demo prin particip in proj elab de strateg fin si analize de min 5 aniExp4: Dipl univ in dom th/inf/ec cu comp inf Cun lb engl 5 ani exp in derul de proj nat si/sau internat de dezv sist inf 5 ani exp in proj de sist inf complexeExp5: Dipl univ in dom th/inf/ec cu comp inf Cun lb engl 5 ani exp in derul de proj nat si/sau internat de dezv de sist inf 4 ani exp in proj/admin baze de date 2 ani exp in adm SGBD ofertat pe SO ofertat.Exp6: Dipl univ ec/th/stat/combin a acestora care sa includa cun de st ec Cun lb engl Cun Stat 5 ani exp in derul de proj nat si/sau internat de dezv sist inf Exp in dezv sist inf cu profil stat intr-o poz simil exp analiza/echiv min 2 prExp7: Dipl univ in dom jur/ec/th/adm publ/st soc sau orice comb a lor Cun de baza in dom formarii formatorilor Cun de baza in dom stat 3 ani exp in proj de form sau proj cu comp de form Exp in min. 2 proj de form ptr inst adm publ din Romania/Statele UE Exp in dezv impl operarea sau furniz de training in dom sist inf min 2 projExp8: Dipl univ in dom th/inf/ec cu comp inf Dipl postuniv recunoscuta Internat in dom manag IT Cun lb engl scris/oral 5 ani exp in derularea de proj nat si/sau internat de dezv sau ment de sist inf 5 ani exp in proj de sist de manag si monit IT incl min 3 subsisteme Cert prof ind in domproc ITIL nivel min. de certif ITIL V3 Exp de la inst autorizExp 1 si 3 nu depund dec.disp.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Solutia tehnica
70%
70
Descriere:
2.
Pret
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
Pondere componenta tehnica: 70 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.10.2009 18:00
Locul: Sediul INS/SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul nr.SMIS 4912: Portal WEB pentru prelucrarea on-line a datelor statistice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213191674, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform reglementarilor legale
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INS-Serviciul juridic si contencios
Adresa postala: Bdul Libertatii nr.16, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel.0213181851, Email: [email protected], Fax: 0213181851, Adresa internet (URL): www.insse.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2009 11:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer