Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Portofoliu de proiecte Phare CES 2005


Anunt de participare numarul 30657/05.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Carlan, Tel.+40 21 326 55 55/116, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): www.cfcu.mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Portofoliu de proiecte Phare CES 2005
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Lot 1 - Reteaua Feroviara operabila din Romania
Lot 2 - Reteaua Rutiera Bucuresti., Giurgiu, Bihor, Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate sunt descrise in Caietele de Sarcini pentru Lotul 1 - Reteaua Feroviara operabila din Romania si Lotul 2 - Reteaua Rutiera Bucuresti., Giurgiu, Bihor, Satu Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141520-0 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 10, 010, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (Scrisoare de garantie bancara) in valoare de: Lot 1 150.000 Euro si Lot 2 49.000 Euro. Garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programare PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Partea 3:2005/017-553.03.04 Componenta D
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.
- declaratie privind incadrarea/neincadrarea in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent.
- Cazier judiciar al companiei sau Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent.
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritorialede pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
- Certificat pentru plata CAS (numai pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).
- Cazier judiciar pentru persoana/ persoanele autorizate.
- Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte.
Ofertantii vor prezenta documente in original sau copie legalizata, insotite de traduceri autorizate (dupa caz) care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1
a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).
b) media profitului operational al ofertantului pe ultimii trei ani
Pentru Lotul 2
a) Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2004, 2005, 2006).
b) media profitului operational al ofertantuluipe ultimii trei ani.*participarea nu este restrictionata pentru operatorii economici constituiti dupa anul 2004
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul 1a) Minim 5 000 000 EURO.b) Sa fie pozitiva.Pentru Lotul 2a) Minim 1 600 000 EURO.b) Sa fie pozitiva.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru Lotul 1:
a. studiu de fezabilitate pentru poduri si/sau tuneluri de cale ferata in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertei
b. Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) a finalizat contracte de proiectare tehnica la nivel de detalii de executie pentru poduri si tuneluri de cale ferata in ultimii 3 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei).c. Personal experti cheie propusi pentru implementarea proiectului.Pentru Lotul 2:
a. studii de fezabilitate pentru lucrari de drumuri in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertei.b. proiecte de Analiza Impactului asupra Mediului pentru proiectele de infrastructura de transport in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertei
c. proiecte tehnice la nivel detalii de executie pentru lucrari de drumuri finalizate in ultimii 3 ani calculati pana la data depunerii ofertei
d. Personal experti cheie propusi pentru implementarea proiectului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru Lotul 1: a. cel putin 1 studiub. cel putin 1 contract cu o valoare a serviciilor de minim 2.100.000 Euro cu valoarea cumulata a devizelor generale pentru lucrari reabilitare/executie poduri si tunele sa fie de minim 100.000.000 Euro..c. 7 experti cheie care sa indeplineasca cerintele minime mentionate la Punctul 6.1.1 din Caietul de sarciniPentru Lotul 2: a. cel putin 2 proiecte finalizate cu contributia ofertantului in fiecare proiect de minimum 300.000 Eurob. cel putin 2, proiecte finalizatec. cel putin 2 proiecte cu contributia ofertantului in fiecare proiect de minimum 600.000 euro.d. 3 experti cheie care sa indeplineasca cerintele minime mentionate la Punctul 6.1.1 din Caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Propunerea Tehnica
70%
Descriere:
2.
Propunerea Financiara
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.10.2007 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2007 12:00
Locul: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, sector 3
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Documentul de Programare PHARE 2005 Coeziune Economica si Sociala, Partea 3:2005/017-553.03.04 Componenta D
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Colutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravapoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiului de Plati si Contractare Phare Departamentul Juridic
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+40 21 326 55 55, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2007 01:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer