Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Portofoliu de proiecte Phare CES 2006


Anunt de participare numarul 59869/29.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare Phare, Tel.+40 21 326 55 55/116, In atentia: Mircea Carlan, Email: [email protected], Fax: +40 21 326.87.30, +40 21 326.87.09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Portofoliu de proiecte Phare CES 2006
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sediul CFR Calatori
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Serviciile solicitate sunt descrise in Caietele de Sarcini pentru Lotul 1, Lotul 2 si Lotul 3 atasate in format electronic prezentului Anunt de participare la sectiunea "documentatie si clarificari"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74141520-0 - Servicii de consultanta in proiectare (Rev.1)
74000000-9-Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
74131500-1-Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74140000-2-Consultanta in afaceri si in management si servicii conexe (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietelor de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 6, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (Scrisoare de garantie bancara): Lot 1-90000 Euro, Lot 2-20000 Euro, Lot 3-10000 Euro Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE 75%, cofinantare 25%.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;2. Declaratie privind eligibilitatea;3. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;4. Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta / Agentie Guvernamentale unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalent din care sa rezule ca operatorul economic nu este in insolventa/faliment/aranjament cu creditorii;5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor;6. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor;7. Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor;8. Cazier judiciar pentru administratorul/administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza declaratia privind eligibilitatea. In cazul in care declaratia mentionata este semnata de o persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si cel al administratorului/administratorilor care a/au imputernicit aceasta persoana.9. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 7 Informatii generale2. Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Pentru toate loturile - Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie pozitiva. b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2005, 2006 si 2007) trebuie sa fie: Lot 1 - 3.500.000 Euro Lot 2 700.000 Euro Lot 3 950.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lotul 11.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat contracte de elaborare studiu de fezabilitate pentru modernizare sau reabilitare sau constructie statii de cale ferata, in ansamblul lor.2.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat contracte de proiectare (Proiect tehnic+Detalii de Executie) pt. modernizarea sau reabilitarea sau constructia de statii de cale ferata, in ansamblul lor.3.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta dovada (ex: angajament ferm de participare) ca beneficiaza de sustinerea unor persoane specializate.4.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) va prezenta autorizatia de furnizor feroviar insotita de Agrementul tehnic AFER, sau echivalentul acestuia emis de organele competente din statul in care are rezidenta sau dovada incheierii unui precontract cu AFER.Lotul 21.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat contracte de elaborare studii de fezabilitate pentru instalatii de semnalizare a trecerilor la nivel.2.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat contracte de elaborare studii de fezabilitate pentru inlocuirea instalatiilor de centralizare electromecanica.3.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat studii de fezabilitate si proiecte tehnice implementate pentru introducerea intr-o retea feroviara a unui sistem de detectie a osiilor supraincalzite.4.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat documentatii de atribuire in conditiile de contract prevazute de Cartea Galbena FIDIC.Lotul 31.Ofertantul (operatorul economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat contracte similare (studii de fezabilitate, planuri strategice, consultanta pentru achizitia de material rulant) avand ca obiect pregatirea documentatiei de atribuire in vederea achizitionarii de material rulant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lotul 1 1.mimimum 2 contracte in ultimii 5 ani(calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) cu participarea ofertantului in valoare cumulata de cel putin 300.000 Euro 2.cel putin 2 contracte in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) cu valoarea cumulata a devizelor generale pentru lucrari in valoare de cel putin 25.000.000 Euro. 3.cel putin a unui arhitect cu drept de semnatura, conform Legii nr. 184/2001, a unui expert tehnic autorizat MLPAT si a unui specialist atestat de Ministerul Culturii si Cultelor (poate fi aceeasi persoana). Lotul 2 1.minimum 2 contracte in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). 2.minimum 2 contracte in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor). 3.minimum in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) 1 studiu de fezabilitate si minim 1 proiect tehnic 4.minimum o documentatie de atribuire in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) 5.Valoarea cumulata a devizelor generale pentru lucrari din contractele de la punctele 1, 2 si 3 trebuie sa fie de cel putin 25.000.000 Euro. Lotul 3 1.cel putin 1 contract in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), cu participarea ofertantului in parte la respectivul proiect, in valoare de cel putin 150.000 Euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Tehnic
70%
Descriere:
2.
Financiar
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S59-080295 din 26.03.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 14:00
Locul: OPCP, Bulevardul Mircea Voda, nr. 44, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Documentul de Programare PHARE 2006 Coeziune Economica si Sociala, Partea 3:2006/018-147.04.03
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40 (021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Ministerul Economiei si Finantelor - OPCP
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int.181, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 272 alin.(2) si art. 280 alin. (5) din OUG 34/2006, modificata si completata.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP - Departamentul Juridic
Adresa postala: B-dul Mircea Voda. nr.44, intrarea B, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Tel.+ 4021 326 55 55 int.614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09, Adresa internet (URL): http: //cfcu.mfinante.ro/
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.07.2008 12:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer