Licitatie Publica - Pozitia 1 :Echipament de diagnoza a masinilor unitatea de baza si module de testare si masurare,Pozitia 2 : Kit tensiometric pentru studiul distributiei tensiunilor in imbinarile mecanice
Anunt de participare numarul 50926/24.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA "POLITEHNICA" DIN TIMISOARA
Adresa postala: P-ta Victoriei, Nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Punct(e) de contact: CLAUDIA MICEA, Tel.0256403030, Email: [email protected], Fax: 0256403150, Adresa internet (URL): www.upt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Pozitia 1 : Echipament de diagnoza a masinilor unitatea de baza si module de testare si masurare, Pozitia 2 : Kit tensiometric pentru studiul distributiei tensiunilor in imbinarile mecanice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Politehnica din Timisoara, Facultatea de
Mecanica, Departamentul Mecatronica, Bd. Mihai Viteazu nr.1, Timisoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE PRODUSE Pozitia 1 : ECHIPAMENT DE DIAGNOZA A MASINILOR UNITATE DE BAZA SI MODULE DE TESTARE SI MASURARE -1BUCATA
FURNIZARE PRODUSE : Pozitia 2 : KIT TENSIOMETRIC PENTRU STUDIUL DISTRIBUTIEI TENSIUNILOR IN IMBINARILE MECANICE-1 BUCATA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33252400-5 - Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pozitia 1 : ECHIPAMENT DE DIAGNOZA A MASINILOR UNITATE DE BAZA SI MODULE DE TESTARE SI MASURARE -1BUCATA, CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI.
Pozitia 2 : KIT TENSIOMETRIC PENTRU STUDIUL DISTRIBUTIEI TENSIUNILOR IN IMBINARILE MECANICE-1 BUCATA , CONFORM SPECIFICATIILOR DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 394, 860.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara pentru participare, 4700 lei.Scrisoare de garantie bancara de buna executie.5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se realizeaza din surse bugetare , iar plata se va efectua prin Trezoreria Timisoara cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formular 12A Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta obligatorie: completare formular 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34 / 2006.
Cerinta obligatorie: Certificat de inregistrare fiscala copie pe care se va mentiona conform cu originalul, semnata si stampilata.
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului original si valabil la data deschiderii ofertelor.Documente care dovedesc o forma de inregistrare /
atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea formularului , ,Informatii generale, ,.
Bilantul contabil la 31.12.2007, vizat de organele competente (in copie)semnat si stampilat conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular 12D
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani-produse similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.06.2008 11:00
Locul: Universitatea Politehnica din Timisoara , P-ta Victoriei nr.2, 300006, Timisoara, etaj2, Rectorat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschidere pot participa imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256-498054, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Copartimentul Juridic, Universitatea Politehnica din Timisoara
Adresa postala: P-ta Victoriei Nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300006, Romania, Tel.0256-403051
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.04.2008 13:45