Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - POZITIA DE PLAN 2006-4-393 A HUSI


Anunt de participare numarul 46845/18.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02542 FOCSANI
Adresa postala: Bulevardul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU GHEORGHE, Tel.0237/213155;0337/401268, Email: [email protected], Fax: 0237/213155;0337/401268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
POZITIA DE PLAN 2006-4-393 A HUSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Husi, judetul Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul 2.1 - Racorduri apa potabila;
Obiectul 2.2 - Racord electric de joasa tensiune;
Obiectul 2.3 - Racord de drum acces la put forat si rezervor apa 200 mc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini. Exista posibilitatea achizitionarii de lucrari suplimentare conform art. 122 din OUG nr. 34/2006.
Valoarea estimata fara TVA: 798, 008.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.05.2008 pana la 30.06.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Gar de part 7980;2. Gar de buna executie - 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la bugetul de stat;Proiectare - dupa predarea proiectului tehnic verificat de verificatorul de proiecte atestat si receptionat de comisia autoritatii contractante;Executia - pe stadii fizice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea;Subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 181
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe anii 2005, 2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
sa fie mai mare de 2540000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani, a unui contract cu lucrari incadrate in codul CPV 45000000-7;
2. Indepl si finaliz, in ultimii 5 ani, a unui contract de servicii proiectare incadrate in codul CPV 74200000-1;
3. Sa dispuna de RTE si CC;
4. Numar minim de personal de specialitate, din surse proprii;
5. Necesar minim de utilaje din surse proprii sau inchirieri;
6. Asigurarea sistemului calitatii;
7. Certificarea sistemului de management de mediu
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. de cel putin 300000;2. de cel putin 28000.4. 15 muncitori calificati constructii, 5 muncitori necalificati, pentru proiectare personal angajat sau prin colaborare pe specialitati pentru intocmirea proiectului tehnic;5. macara 16 to, autobasculanta 16 to, automacara 16 to/forta, buldoexcavator, aparat de sudura cu termoplaca pentru polietilena de inalta densitate;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2006-4-393 A HUSI
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2008 07:30
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: - ordin de plata in contul RO83TREZ69120360150XXXXX Trezoreria Focsani;
- numerar la casieria unitatii militare
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2008 10:00
Locul: Sediul U.M. 02542 Focsani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- expertii cooptati;
- reprezentantii beneficiarului de folosinta;
- reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL GALATI - sectia de contencios - administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada Brailei, nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800367, Romania, Tel.0236/460.227, Email: [email protected], Fax: 0236/460.027, Adresa internet (URL): www.cagalati.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02542 Focsani - Biroul juridic
Adresa postala: B-dul Bucuresti nr. 1-3, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620144, Romania, Tel.0237/213.155, Email: [email protected], Fax: 0237/213.155
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.03.2008 08:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer