Licitatie Publica - Pr inloc cond. Constanta-Baraganu 17 tronsoane lungime totala 10.145 m
Anunt de participare (utilitati) numarul 146008/23.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Iordache, Tel. +40 0244401360, Email: [email protected], Fax: +40 0244402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Transportator unic de titei, gazolina si etan
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pr inloc cond. Constanta-Baraganu 17 tronsoane lungime totala 10.145 m
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuire conducta titei import Ø 28? Constanta-Baraganu pe 17 tronsoane in lungime totala de 10.145 m intre Constanta si C1. Valoarea estimata a achizitiei este de 600.000 lei. Cheltuielile diverse si neprevazute sunt in cuantum de 54.500 lei, reprezentand 10% din valoarea estimata si sunt incluse in valoarea estimata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuire conducta titei import Ø 28? Constanta-Baraganu pe 17 tronsoane in lungime totala de 10.145 m intre Constanta si C1. Conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
140 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP ? 10.900 lei. Per de valab a GP trebuie sa fie cel putin egala cu per de valab a of (120 zile de la termen limita de depunere oferte).Forma de constituire a GP: a) prin virament bancar, in contul autoritatii contractante (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), al sumei solicitate; b) prin instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau o societate de asigurari, prezentat in ORIGINAL, irevocabil, in favoarea autoritatii contractante SC CONPET SA Ploiesti, elaborat conf model anexat in cuantumul si pentru per de valab solicit.In mod obligatoriu, instrumentul de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care of a formulat o contestatie ce i-a fost respinsa de CNSC, inclusin in situatia incare contestatorul renunta la contestatia formulata Conpet are dreptul sa retina din valoarea/valorile constituita/-e drept GP, iar societatea bancara/ de asigurari va elibera catre autoritatea contractanta, suma stabilita in conformitate cu art. 2781 din OUG 76/2010, in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4325, 49 leiDocumentul care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior. In cazul neprezentarii dovezii constituirii garantiei pana cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, conf. Art. 86 alin.6 din HG 925/2006 oferta va fi respinsa, potrivit prevederilor art. 33 alin (3) lit. b), din HG 925/2006.In cazul in care of beneficiaza de reducerea privind cuantumul GP, prevazuta de Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, si, ca urmare, a constituit 50% din GP solicitata in prezenta documentatie, acesta are obligatia de a anexa ofertei, documentele prevazute de aceasta Lege, privind incadrarea societatii comerciale in categoria IMM.Echivalenta leu/valuta se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR din dataanterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile 10% din valoarea fara TVA a contractului.-instrument de garantie in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1)-retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011, situatie in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratii privind eligibilitatea
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006
Depunerea documentelor solicitate pot fi in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 3
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetete locale
Cerinta obligatorie: Ofertanul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile Certificatele vor fi depuse in oferta in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, si va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.
In cazul in care ofertantului i s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificat de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original/copie lizibile cu mentiunea conform cu originalul si in traducere legalizata in limba romana.
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii exigibile la bugetul consolidat precum si la cel local la data limita de depunerii ofertelor.Cerinta nr. 4
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Cerinta nr. 6
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34/2006
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cerinta obligatorie: Ofertantul are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, din care sa reiasa ca informatiile prezentate in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre ofertant, in situatia in care acesta s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerin?a nr. 1
Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anide minimum 1.091.000 lei. Pentru conversia in RON aferenta situatiilor financiare intocmite in alta moneda, se va indica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 2
Bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012.
Ofertantul va prezenta bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente sau alte documente considerate edificatoare.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta bilanturile contabile sau extrase de bilant sau alte documente considerate edificatoare. In cazul asocierii, documentele vor fi prezentate de catre fiecare asociat, pentru demonstrarea indeplinirii prin cumul, a cerintei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2011 si 31.12.2012, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 2
Declaratie si lista privind subcontractantii
Modalitatea de indeplinire
Cerinta 3
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice
Echipamentele obligatorii pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, (soft) STEREO 70 sau echivalent, echipament carotaj/foraj pentru studiu geotehnic.Pentru echipamentele care nu sunt in proprietate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere sau orice alte documente din care sa rezulte punerea la dispozitie a acestora.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr.4
Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului.
Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei;
- personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A si C2A, conf Ord ANRE 24/2007 modificat prin Ord 51/2011
- personal atestat pentru proiectare de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva conform HG 1058/2006: Directiva 94/9/EC; Ord 1636/2007.
Modalitatea de indeplinire
Cerinta nr. 1
Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru domeniul de activitare al licitatiei in cauza.
Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.
Modalitatea de indeplinire
Cerinte obligatorii: Ofertantul va prezenta, in copie, Certificatul ISO 9001:2008, sau echivalent, emis de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Certificatul va fi valabil la data limita de depunere a ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2013 11:00
Locul: Sediul II Administrativ, Str. Rezervoarelor, nr. 8, Ploiesti, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in cadrul procedurii sunt prezentate doua sau mai multe oferte admisibile care au acelasi pret, inainte de expirarea termenului de evaluare a ofertelor, vor fi solicitate firmelor clasate pe primul loc, aflate in aceasta situatie prezentarea in plic inchis a noilor propuneri financiare, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noile oferte vor fi transmise intr-un termen ce va fi comunicat de catre autoritatea contractanta.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Echivalenta leu/euro se realizeaza la cursul oficial stabilit de BNR din dataanterioara datei limite de depunere a ofertelor cu 5 zile.Termenul de plata al facturilor este: 30 de zile de la data inregistrarii acestora la Beneficiar.Termenul de executie a contractului este: 140 zile de la data semnarii contractului.Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie prin instrument de garantare sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin. (3) modificat prin HG 1045/19.10.2011.In cazul in care in cadrul procedurii sunt prezentate doua sau mai multe oferte admisibile care au acelasi pret, inainte de expirarea termenului de evaluare a ofertelor, vor fi solicitate firmelor clasate pe primul loc, aflate in aceasta situatie prezentarea in plic inchis a noilor propuneri financiare, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Noile oferte vor fi transmise intr-un termen ce va fi comunicat de catre autoritatea contractanta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere constestatie este cel prevazute la art. 2562 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al SC Conpet SA
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr.1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244401360, Fax: +40 244516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.08.2013 11:58