Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Pr inloc cond titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani - Ploiesti.


Anunt de participare (utilitati) numarul 133075/14.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. +40 244/401360, Email: [email protected], Fax: +40 244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
transportator unic de titei, etan si gazolina prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pr inloc cond titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani - Ploiesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Sediul prestatorului
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Pr inloc cond titei 12 3/4" si 14 3/4" Cartojani - Ploiesti in zonele parau Neajlov, Sabar, Ilfovat si DN Bucuresti-Targoviste in zona loc. Baldana. Lungimea totala este de 1, 28 km.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Zona parau Neajlov = 70 m x 2.
Zona parau Sabar = 100 m x 2.
Zona parau Ilfovat = 70 m x 2.
Zona loc. Baldana 400 m x 2.
Lungimea totala este de 1, 28 km.
Valoarea estimata fara TVA: 80, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
165 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 1600 lei; Valab. 120 zile de la termenul limita de primire a of. Modul de constituire: - prin virament bancar, in contul AC (RO38 RNCB 0205 0448 6570 0001, deschis la BCR Ploiesti), al sumei/-elor solicitate la V.3.1., dovedit prin prezentarea, de catre ofertant, a cererii de plata prin virament bancar avizata de banca platitoare si prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii platitoare, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor- instr. de garantare emis de o soc. bancara/asigurari, ORIGINAL, irevocabil, in favoarea CONPET SA, elaborat conf. modelului din Sectiunea IV. Din din el trebuie sa reiasa ca soc. bancara/asigurari va plati CONPET suma solicitata, la prima cerere scrisa. Obligatoriu, instr. de garantare va mentiona clar ca, in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie respinsa de CNSC, CONPET are dreptul sa retina din valoarea GP, iar societatea bancara/asigurari va elibera catre CONPET, suma stabilita in conformitate cu art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, respectiv: 800 lei.-OP, cu conditia confirmarii virarii sumei reprez.-val. GP in contul CONPET (RO38RNCB0205044865700001, la BCR Ploiesti), prin extras de cont sau scrisoare de confirmare din partea bancii, pana la termenul si ora limita de deschidere a ofertelor.Doc. care confirma plata GP va fi anexat plicului exterior.In cazulIMM se vaanexa si declaratia de IMM Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului si se va constitui prin scrisoare de garantie bancara in conditiile prevazute in HG nr. 925/2006 conform art. 90 alin. (1).Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat , cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr. 346/2004
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 2 "Declaratie privind eligibilitatea". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 2 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;
2. Formularul nr. 3 " Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006". Ofertantul din alta tara are obligatia de a completa si prezenta Formularul nr. 3 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?, in original si traducere legalizata in limba romana, in conformitate cu prevederile legale ale statului de rezidenta sau va prezenta documente edificatoare, in traducere legalizata in limba romana, care sa ateste faptul ca ofertantul nu se afla in niciuna din situatiile prevazute in declaratie, adaptate la legislatia statului de rezidenta;
3. Formularul nr. 4 "Declaratie privind calitatea de participant la procedura? Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 4 in original si in traducere legalizata in limba romana;4. Formularul nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 5 in original si in traducere legalizata in limba romana;
5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale - formulare-tip eliberate de autoritatile competente, si anume: certificate de atestare fiscala, emise de Ministerul Finantelor Publice, respectiv consiliul local/primarie, din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara celei de depunere a ofertelor. Certificatele vor fi depuse in oferta in original sau in copie legalizata. sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care ofertantului I s-au acordat inlesniri la plata, acesta va prezenta si Conventia si Graficul de esalonare, precum si copii ale ultimelor documente de plata care sa dovedeasca faptul ca a respectat graficul de esalonare a platilor.
Observatii: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catreesidentcompetente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.
Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta certificate de rezident fiscal al statului de rezidenta, in original si in traducere legalizata in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor.
6. Formularul nr. 6 "Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 ind 1din OUG 34/2006" Persoanele cu functie de decizie in cadrul CONPET sunt: ing. Dorin Tudora ? Director General, ec. Elena Buzatel ? Director Financiar, dr. ing. Gheorghe Ionescu ? Director Mentenanta-Dezvoltare, ing. Nicolae Drobromir ? Director Operare, ing. Vasile Crisan ? Director Logistica-Achizitii, ing. Angela Bratu ? Director HSEQ.Ofertantul din alta tara are obligatia de a de a completa si prezenta Formularul nr. 6 in original si in traducere legalizata in limba romana. 1.Ofertantul (in cazul asocierii, fiecare asociat) are obligatia de a prezenta certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu Legea nr. 26/1990, eliberat in luna anterioara sau in cea a deschiderii ofertelor, in original, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in situatia in care ofertantul s-a implicat in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire. In acest ultim caz, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica ulterior conformitatea copiei cu originalul/copia legalizata.Ofertantul din alta tara are obligatia de a prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, starea societatii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele vor fi prezentate in limba romana, traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani (2008รท2010) de minimum 160.000 lei.
Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii din care sa rezulte indeplinirea in ultimii 3 ani a unui contract cu obiect asemanator si a carui valoare a fost de minimum 40.000 lei.
Declaratie si lista privind subcontractantii
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice. Echipamentele obligatorii (proprietate sau inchiriere) pentru indeplinirea contractului sunt: aparatura pentru ridicari topografice, sistem de coordonate STEREO 70 necesar pentru intocmirea documentatiilor, reglementat la nivel national prin Ord. MAI ? Agentia Nationala de Cadastru si publicitate imobiliara nr. 634/13.10.2006, modificat prin Ord 134/26.03.2009 si Ord. 415/16.09.2009, licenta AUTOCAD.Pentru echipamentele inchiriate, ofertantul are obligatia de a prezenta copia contractului de colaborare/inchiriere.
Declaratie privind personalul de conducere, precum si personalul responsabil direct de indeplinirea contractului. Ofertantul va preciza personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, angajat al ofertantului sau cu contract de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, din care, in mod obligatoriu, vor face parte:
- personal autorizat sa realizeze lucrari de specialitate in domeniile cadastrului, geodeziei si cartografiei conform Ord 108/2010 si a Legilor 7/1996 si 50/1991;
- personal atestat ANRE pentru instalatii electrice tip C1A si C2A, conform Ord ANRE 24/2007 modificat prin Ord 51/2011;
- personal atestat pentru proiectare si executie de lucrari in conditii de atmosfera potential exploziva, conform Legii 319/2009, a Normelor metodologice de aplicare si a Ordonantei nr. 1636/392/25.04.2007.
Certificat ISO care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.03.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:00
Locul: Sediul ad-tiv II al SC CONPET SA, situat in Ploiesti, str. Rezervoarelor, nr. 8 - sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor: imputernicire, copie BI/CI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia nr. 4791.Conform HG nr. 801/2011, documentele de atribuire se incarca in SEAP cu semnatura electronica. Astfel, pentru a preintampina eventualele dificultati in deschiderea acesteia, avem rugamintea sa accesati site-ul www.certsign.ro Resurse/download/shellSAFE Verify: si sa instalati verifierx64(exe) sau verifierx86(exe). In functie de sistemul de operare al PC-ului dvs, cu acest program instalat, veti putea vizualiza documentatia semnata electronic.Anterior elaborarii ofertei, se recomanda ofertantului vizitarea si examinarea amplasamentului lucrarii, inclusiv imprejurimile, si obtinerea tuturor informatiilor necesare elaborarii acesteia.Ofertantul va completa si prezenta Formularul nr. 15 din Sectiunea IV, ?Anexa Formulare?Pentru vizitarea amplasamentului, ofertantul va contacta Serviciul Conducte, Constructii din cadrul Directiei Mentenanta Dezvoltare, Sef Serviciu C.C., ing. Mihai Sandu ? telefon 0244 /401360/int. 1360.2) Ofertantul va completa si va prezenta Formularele nr. 16 si 17 din Sectiunea IV, ?Anexe Formulare?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CONPET SA
Adresa postala: str. ANUL 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. +40 244/401360, Fax: +40 244/516451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2012 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer