Licitatie Publica - Pr. Inloc cond titei Ø4½? si Ø8?? Comanesti-Vermesti,zonele: trav. rau Trotus, sonda, Zaharoase, 2,1 km lung
Anunt de participare (utilitati) numarul 132220/20.12.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONPET SA PLOIESTI
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Punct(e) de contact: Dan Manolache, Tel. 0244/401360, Email: [email protected], Fax: 0244/402304, Adresa internet (URL): www.conpet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unic transportator de titei, gazolina si etan prin conducte
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pr. Inloc cond titei Ø4½? si Ø8?? Comanesti-Vermesti, zonele: trav. rau Trotus, sonda, Zaharoase, 2, 1 km lung
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare pentru inlocuire conducte titei Ø4 ½? si Ø8 ?? Comanesti-Vermesti in zonele: traversare rau Trotus (Ø4 ½?) pe o lungime de cca. 0, 1 km, sonda (Ø4 ½?)pe o lungime de cca. 0, 2 km si Zaharoase ? Punct lucru Vermesti (Ø8 ??) pe o lungime de 2, 1 km
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 50, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 1.000 lei (2% din valoarea estimata fara TVA a contractului); Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat de stat si bugetele locale din care sa reiasa ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul de stat, respectiv catre bugetul local, in luna anterioara depunerii ofertelor; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. In cazul asocierii, documentele se prezinta de catre fiecare asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2008÷2010), de minimum 100.000 lei. Bilanturile contabile pe ultimii 2 ani, vizate si inregistrate de organele competente. Ofertantul va prezenta Bilanturile contabile la 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl si lista princip prestari de serv in ultimii 3 ani.; prez a max 3 contr cu obiect asemanator celui ptr care se oferteaza, contr duse la bun sfarsit si a caror val cum. a fost de min 25.000 lei. Of va anexa copia contr prez ca exp similara (parti din contr din care sa rezulte obiectul, val serviciilor, durata) si va prez certificare de buna executie: recomandari din partea benef contr prez ca exp similara, care se incadreaza in cerintele de la acest pct. Se va accepta si prez doc care vor certifica prest serv partial pana la val min impusa de 25.000 lei. Of va putea prez si alte doc pe care le considera edificatoare in susti si dov exp similare; Decl si Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare; Decl privind utilajele, instalatiile, echipam. tehnice de care dispune operatorul ec. ptr indepl coresp a contr. Echip obligatorii (proprietate sau inchiriere) ptr indepl Contr. sunt: aparatura ptr ridicari topo., (soft) STEREO 70, licenta AUTOCAD 2009. Ptr aceste echip., of va prez copii ale doc de autorizare sau ale specificatiilor tehnice. Ptr echip inchiriate, of are oblig de a prez copia contr de colaborare/inchiriere; Decl privind personalul de conducere, precum si personalul resp direct de indepl contr. Of va preciza pers.responsabil ptr indepl contr, angajat al of sau cu contr de colaborare sau al carui angajament de participare a fost obt de catre candidat/ofertant, din care, in mod oblig, vor face parte: pers atestat INSEMEX Petrosani ptr proiectare de lucrari in conditii de atm. potential exploziva sau emise de organisme similare din state membre UE;
- inspector protectia muncii atestat in baza Hot. nr. 1425/11.10.2006 privind aprob Normelor metodologice de aplicare a prev. Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006 emisa de Guvernul Romaniei, mod si compl prin Hot. nr. 955/2010; pers. atestat ANRE ptr instal. electrice tip C1A; pers. aut. sa realizeze lucrari de specialitate in dom. cadastrului, geodeziei si cartografiei; Certif. ISO 9001:2000 (SR EN ISO 9001:2001), sau echiv, emis de organisme acreditate, care confirma certif. sist. de management al calitatii; Certificat val. la data desc. ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2012 12:00
Locul: Sediul II Administrativ, Str. Rezervoarelor , nr. 8, Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, imputerniciri, copii BI/CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform Art. 256² din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL S.C. CONPET S.A.
Adresa postala: Str. Anul 1848, nr. 1-3, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100559, Romania, Tel. 0244/401.360, Fax: 0244/516.451
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.12.2011 12:25