Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PRECOLECTARE,COLECTARE,TRANSPORT SI DEPOZITARE GUNOI MENAJER COMUNA GH.DOJA,JUD.IALOMITA


Concesionare numarul 1291/09.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GHEORGHE DOJA (PRIMARIA COMUNEI GHEORGHE DOJA)
Adresa postala: COM.GH.DOJA, Localitatea: Gheorghe Doja, Cod postal: 927125, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIHAELA CIRSTEA, Tel.0243262502, Email: [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI DE CONCESIONARE
II.1) Descrierea concesionarii
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de concesionare de autoritatea contractanta
PRECOLECTARE, COLECTARE, TRANSPORT SI DEPOZITARE GUNOI MENAJER COMUNA GH.DOJA, JUD.IALOMITA
II.1.2) Tipul contractului de concesionare si locul de executare a lucrarilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: COM.GH.DOJA, JUD.IALOMITA
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Descrierea succinta a contractului de concesionare
COLECTAREA SI TRANSPORTUL DESEURILOR DE PE RAZA COM. GH.DOJA
II.1.4) Vocabularul comun privind achizitiile (CPV)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului de concesionare
II.2.1) Cantitatea sau domeniul global (incluzand, dupa caz, loturile si optiunile)
1640 MC/AN DESEURI
Valoarea estimata fara TVA: 67.84 Moneda: RON
II.2.2) Procentul minim de lucrari care urmeaza sa fie atribuite unor terti
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii de participare
III.1.1) Informatii privind situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREV.ART.181 DIN OUG 34/2006, CERTIFICATE DE PLATA A DATORIILOR CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL, CERTIFICAT ORC, CAZIER JUDICIAR AL OPERATORULUI ECONOMIC
III.1.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE , CIFRA MEDIE DE AFACERI PE ULTIMII 3 ANI, BILANT CONTABIL LA 31.12.2008
III.1.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOTARE TEHNICA, DOTARE CU PERSONAL, AUTORIZATIE ANRSC, AUTORIZATIE DE MEDIU SI CERTIFICARI ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001
Sectiunea IV: PROCEDURA
IV.1) Criterii de atribuire
PRETUL CEL MAI SCAZUT
IV.2) Informatii administrative
IV.2.1) Numarul de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
004 DIN 2009
IV.2.2) Termenul limita pentru depunerea candidaturilor
Data: 08.02.2010 Ora: 09:00
IV.2.3) Limba sau limbile in care pot fi redactate candidaturile
Romana
Sectiunea VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul face parte dintr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Informatii suplimentare
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul compentent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenele de introducere a recursurilor:
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind introducerea unui recurs
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 13:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer