Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PREGATIRI DE IARNA LA CONSTRUCTII DE PE RAZA S.R.C.F. GALATI


Anunt de participare (utilitati) numarul 108926/04.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Punct(e) de contact:  Silvica Mihalache, Tel. 0236/461236, Email:  [email protected], Fax:  0236/461236, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
PREGATIRI DE IARNA LA CONSTRUCTII DE PE RAZA S.R.C.F. GALATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladiri de exploatare din statii CF de pe raza fostelor Regulatoarele de circulatie Galati, Adjud si Buzau, conform anexa caiet de sarcini - Repartizare loturi
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrarile au caracter de lucrari de pregatiri de iarna cu scopul de a asigura un minim de confort termic si igienic in spatii de exploatare si se refera la conditiile tehnice si de calitate obligatorii ce trebuie indeplinite la executia reparatiilor la: Inlocuiri de geamuri si feronerie pe tamplarie lemn si metalica, tamplarie lemn si PVC ( noi sireparatii), refacere hidroizolatie, reparatii invelitori, refacere cos de fum, tinichigerie, jgheaburi, burlane, reparatii tencuieli, zugraveli, pardoseli, inlocuire si curatare sobe de teracota si cosuri de fum, montare lambriuri, vopsitorii, reparatii sarpante
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
45260000-7-Lucrari de acoperire si alte lucrari speciale de constructii (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
45430000-0-Lucrari de imbracare a podelelor si a peretilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuiri de geamuri si feronerie pe tamplarie lemn si metalica, tamplarie lemn si PVC ( noi sireparatii), refacere hidroizolatie, reparatii invelitori, refacere cos de fum, tinichigerie, jgheaburi, burlane, reparatii tencuieli, zugraveli, pardoseli, inlocuire si curatare sobe de teracota si cosuri de fum, montare lambriuri, vopsitorii, reparatii sarpante, conform caiet de sarcini si anexe.
Valoarea estimata fara TVA: 330, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 6.000 lei, adica 2.000 lei/lot (IMM 50%); Garantia de buna executie 10% ( IMM 5%)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69(1), 180 si 181 din OUG 34/2006; Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata, inclusiv cele locale; Certificat constatator de la Registrul Comertului, valabile 30 de zile de la data emiterii, Certificat de inregistrare de la Camera de Comert si industrie a ORC; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Acord de asociere daca e cazul; Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000 pentru executia lucrarilor supuse achizitiei, insotita de agrementul tehnic feroviar, (in copie), valabile la data deschiderii ofertelor; Se accepta si operatorii economici care prezinta Autorizatie de furnizor feroviar dar se afla in curs de obtinere a Agrementului tehnic feroviar; Decl. angajament privind prelungirea valabilitatii autorizatiei si agrementului AFER in situatia in care acestea expira pe perioada de derulare a contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra anuala medie de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009 ); Bilanturile contabile pe anii 2008 si 2009 vizate si inregistrate; Angajament sustinator, daca este cazul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si care sa contina valori, perioada si locul de executie a lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor beneficiari; Recomandari (minim doua), insotite de copii contracte; Decl. privind subcontractantii; Declaratii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului, insotite de CV-uri ale persoanelor de conducere care raspund de indeplinirea contractului; Declaratie cu informatii privind dotarile tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Certificare ISO 9001 si 14001, sau orice alt document care sa confirme asigurarea calitatii si protectia mediului. Daca ofertantul beneficiaza de prevederile art.186 si 190 din OUG nr.34/2006 va prezenta Angajament ferm din partea persoanei sustinatoare, conf. art. 11(1) din HG nr. 925/2006, modificat si completat de HG nr. 834/2009
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Proc. repetitiv de ofertare se refera la pretul ofertei.Nr runde licit electr: 1(una).Durata runda licitare: 1 zi(24 ore).Licit electr se va incheia dupa terminarea rundei de licitare
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
702 / 1 / 1099 / 2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2010 11:00
Locul: Sediul Sucursalei Regionale CF Galati, Str. Domneasca nr. 51, corp
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/ 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel din Galati
Adresa postala:  str. Brailei, nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800685, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 5 zile incepand cu ziua luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul SRCF Galati
Adresa postala:  str. Domneasca, nr. 51, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800008, Romania, Tel. 0236 / 461236, Fax:  0236 / 461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.10.2010 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer