Licitatie Publica - Pregatiri de iarna la elemente de constructii (cladiri si instalatii) de pe raza Sucursalei C.R.E.I.R. C.F. Galati
Anunt de participare (utilitati) numarul 139773/18.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Domneasca, nr. 51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Punct(e) de contact: Silvica Mihalache, Tel. +40 236340760, Email: [email protected], Fax: +40 236340760, Adresa internet (URL): www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Pregatiri de iarna la elemente de constructii (cladiri si instalatii) de pe raza Sucursalei C.R.E.I.R. C.F. Galati
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Cladiri de exploatare din statii CF de pe raza Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati, statii arondate fiecarui Regulator de Circulatie conform Anexei nr.1 la caietul de sarcini.
Codul NUTS: RO224 - Galati
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reparatii cu caracter de lucrari de interventie in cadrul actiunii pregatiri de iarna la elementele de constructii la cladiri de pe raza Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati, care au scopul de a asigura un minim de confort termic si igienic in spatii de exploatare si se refera la conditiile tehnice si de calitate obligatorii ce trebuie indeplinite la executia reparatiilor la: jgheaburi, burlane, dolii, sarpante, invelitori, sobe de teracota, cosuri de fum, reparatii si inlocuiri de tamplarie, geamuri, zugraveli, vopsitorii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele lucrari constau in: inlocuiri de geamuri si feronerie pe tamplarie lemn si metalica, tamplarie lemn si PVC ( noi sireparatii), refacere hidroizolatie, reparatii invelitori, refacere cos de fum, tinichigerie, jgheaburi, burlane, reparatii tencuieli, zugraveli, pardoseli, inlocuire si curatare sobe de teracota si cosuri de fum, montare lambriuri, vopsitorii, reparatii sarpante, conform Anexe nr. 2, 3 si 4 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 450, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii, pozitia in programul anual de achizitii publice pe anul 2012 a CNCFR-SA este 6.C.2.7.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conf art.44 din O.U.G. nr.34/2006 cu modif si complet ulterioare (Form.44 din Formulare) in original, cu specificare lider de asoc si parte de contract executata de fiecare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
6. Certificat fiscal privind obligatiile la bugetul general consolidat (D.G.F.P.C.S.) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz);
7. Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local (Consiliul local) care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz).
NOTA 1: In cazul in care ofertantul are datorii, acesta are obligatia sa depuna dovezile reesalonarii acestora:
-conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat ? original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul;
-toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari - original / copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul
NOTA 2:1.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul sindic;c¹) in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.3.Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.4.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art.69 indice 1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, si anume ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot /sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit.a) din OUG nr.34/2006, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Municipiului teritorial, cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, similar cu lucrarile supuse prezentei proceduri de achizitie, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (ofertant, asociat, dupa caz). In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata. In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta traduceri autorizate in limba romana a unor documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si a unor documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
2.Documente care atesta inregistrarea si faptul ca ofertantul este I.M.M. (atunci cand este cazul), in original. Dovada privind calitatea de I.M.M. este necesara in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia pentru participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie si se va realiza astfel:
Incadrarea in una dintre cele 3 categorii mentionate mai sus se face conform prevederilor art. 41, 42, 43, 44 si 45 din Legea nr. 346/2004 modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006.In cazul in care ofertantii sunt persoane juridice straine, acestia vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica si documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
3. Autorizatie de furnizor feroviar eliberata de AFER, conform H.G. nr. 626/1998 privind organizarea si functionarea Autoritatii Feroviare Romane si Ordinului Ministrului Transporturilor nr. 290/13.04.2000, insotita de agrement tehnic feroviar pentru lucrarile ce fac obiectul achizitiei.Autorizatiile si agrementele AFER trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. Aceste autorizari se vor prezenta de catre ofertant./asociat, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, inclusiv pagina cu vizele anuale. Ofertantii straini care nu detin autorizari/agremente AFER, vor prezenta in oferte copii ale documentelor echivalente eliberate de autoritatile relevante din tarile de origine (copiile vor fi traduse de un traducator autorizat).
Nota: In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, aceasta cerinta este considerata indeplinita, daca unul dintre asociati - respectiv subcontractantul, daca este cazul - detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizatia respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea autorizatiilor necesare, din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.
4. Declaratie angajament, in original, prin care ofertantul/asociatul/subcontractantul isi ia obligatia ca in cazul expirarii autorizatiei sau agrementului tehnic AFER pe perioada de derulare a contractului, sa procedeze la prelungirea valabilitatii acestora in termen util, din proprie initiativa, aducand acest fapt si la cunostinta autoritatii contractante.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1euro = 4, 2373 lei, Anul 2010:1euro = 4, 2099 lei, Anul 2011:1euro = 4, 2379 lei.
2. Bilanturile contabile din anii 2010 si 2011, vizate si inregistrate de organele competente, ( ofertant, asociat, dupa caz), in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia va contine inform referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, ale personalului responsab pt executia lucrarilor, precum si personalul tehnic de specialitate si asigurarea calitatii si va fi insotita de CV-uri ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, al responsabilului tehnic cu executia, precum si ale oricaror altor specialisti cu sarcini ?cheie? in indeplinirea contractului.
1.Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea Certificatului de conformitate a implementarii sistemului calitatii conform ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul supus achizitiei, elib de organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel coresp al calitatii. Demonstrarea unui nivel coresp al calitatii se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatele tb sa fie valabile la data limita de depunere ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
2.Standarde de protectia mediului: Ofertantul va prezenta certificatul de protectia mediului SR EN ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul supus achizitiei, eliberat de catre organisme de acreditare sau alte documente care dovedesc ca in societate este asigurat un nivel corespunzator al protectiei mediului. Demonstrarea unui nivel coresp al prot mediului se poate face si prin prezentarea unui document din care sa reiasa ca a avut loc un audit de certificare si urmeaza a se emite certificatul propriu zis. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita daca toti membrii asocierii o indeplinesc. In conf cu principiul recunoasterii reciproce, se vor accepta certificate echivalente emise de organisme din tara contractorului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara: Punctajul se acorda astfel: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim 75 de puncte;b) Pentru alt pret decat cel mentionat la lit. a) se acorda punctaj astfel: P=(pret minim/pret n x 75
2.
Perioada de garantie acordata lucrarilor efectuate
25%
Descriere: Componenta tehnica: (1) Perioada de garantie a lucrarii minima acceptata de autoritatea contractanta este de 12 luni, iar cea maxima acceptata de autoritatea contractanta este de 24 luni; a) pentru cea mai mare perioada de garantie a lucrarilor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv 25 puncte; b) alta perioada decat cea prevazuta lalit. a), se acorda punctaj astfel: P n = (perioada n/ cea mai mare perioada) x 25; c) pentru o perioada de garantie a lucrarilor mai mica decat cea minima acceptata de autoritatea contractanta (la alin.1), oferta este considerata neconforma;d) pentru o perioada de garantiei a lucrarilor mai mare decat cea maxima acceptata de autoritatea contractanta (la alin.1), nu se acorda punctaj suplimentar
Punctaj maxim componenta tehnica: 25
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Nr runde licitatie electronica: 1(una).Durata runda licitatie: 1zi(24ore).LE se va incheia dupa terminare runda licitare. Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita explicatii ofertantului care prezinta un pret neobisnuit de scazut, in conf cu art. 202 din OUG34/2006;Informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor in cursul LE sunt: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie?.LE va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inreg in sistem ca adresa de contact. Dupa runda de LE, operatorii ec vor transmite AC, prin fax la nr. +40 0236340760, in termen de 24 ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
712/1/ 835 /2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 11:00
Locul: Sediu Sucursala C.R.E.I.R. CF Galati, str. Domneasca, nr.51, corp A, et.1, sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si membrii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu pret egal - In cazul in care doi operatori economici, ale caror oferte clasate pe primul loc au acelasi punctaj, va fi desemnat castigator acel operator economic care prezinta oferta financiara cea mai scazuta, pentru respectarea principiului eficientizarii fondurilor. Daca si preturile ofertate sunt egale, atunci comisia de evaluare va solicita operatorilor economici care au oferit cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Sucursalei C.R.E.I.R. CF Galati
Adresa postala: str. Domneasca, nr.51, Localitatea: Galati, Cod postal: 800008, Romania, Tel. +40 0236461236, Fax: +40 0236461236
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.10.2012 16:22