Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PREPARARE SI SERVIRE MASA CALDA PENTRU PERSONALUL DIN SUBTERAN, SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR, MONITORIZARE SI INTRETINERE A SITEMELOR DE ALARMARE IMPOTRIVA EFRACTIEI, PATRULARE SI PROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGO


Anunt de intentie (utilitati) numarul 16569/24.12.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Serv. Achizitii Publice, Tel.0254506151, In atentia: ing. Bodea Adrian, Email: [email protected], Fax: 0254506157, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
PREPARARE SI SERVIRE MASA CALDA PENTRU PERSONALUL DIN SUBTERAN
II.2) Tipul de contract
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PREPARARE SI SERVIRE MASA CALDA PENTRU PERSONALUL DIN SUBTERAN
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.2)
55320000-9-Servicii de distribuire a mancarii (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2010
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 46, 455, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
cu incheiere de Acord cadru pe o perioada de 3 ani
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR, MONITORIZARE SI INTRETINERE A SITEMELOR DE ALARMARE IMPOTRIVA EFRACTIEI, PATRULARE SIPROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGOANE
II.2) Tipul de contract
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PAZA A OBIECTIVELOR, BUNURILOR SI VALORILOR, MONITORIZARE SI INTRETINERE A SITEMELOR DE ALARMARE IMPOTRIVA EFRACTIEI, PATRULARE SIPROTECTIE A INCARCATURII CONVOAIELOR DE VAGOANE, la subunitatile miniere beneficiare
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
79711000-1-Servicii de monitorizare a sistemelor de alarma (Rev.2)
79715000-9-Servicii de patrulare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 08.03.2010
36 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 32, 370, 000RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
cu incheiere de Acord cadru pe o perioada de 3 ani
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 78, 825, 000 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2009 12:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer