Licitatie Publica - Prestare a serviciului de hranire- inlocuieste anuntul de participare nr.3852 din 02.03.2007
Anunt de participare numarul 10048/18.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01109
Adresa postala: TIMISOARA, Str. CHISODEI nr. 125, jud.TIMIS, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300432, Romania, Punct(e) de contact: IONUT-VIOREL OGLAVIE, Tel.0256215751, In atentia: Compartiment achizitii, Email: [email protected], Fax: 0256215752, Adresa internet (URL): TIMISOARA, Str. CHISODEI nr. 125, jud.TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare a serviciului de hranire- inlocuieste anuntul de participare nr.3852 din 02.03.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01109 Timisoara, UM 01191 T Timisoara, UM 01191 Dumbravita, UM 01191 Lugoj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de hranire in sisitem cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norme de hrana, zile hrana minim/maxim: n1 0/104 n6 4788/30835 si alte suplimente de hrana
Valoarea estimata fara TVA: intre 104, 070 si 608, 901RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, in limita creditelor deschise, plata efectuindu-se dupa emiterea facturii de catre prestator prin ordin de plata , dupa deschiderea liniilor de credit bugetar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat unic de inregistrare, emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Camera de Comert si industrie nationala sau teritoriala-CUI, Copie legalizata sau certificata pe propria raspundere-Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului, care sa contina urmotoarele informatii : -asociatul unic/asociatii;
-administratorul/i;
-sediul social/secundar;
-puncte de lucru;
-obiectul de activitate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil din anul precedent, impreuna cu anexele la acesta, vizat si inregistrat de organele competente, scrisori de bonitate din paretea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico financiara.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: 608901 lei RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa fi indeplinit in ultimii 3 ani 3 contracte al caror obiect sa fi fost furnizarea de servicii similare si care cumulat, sa fi avut o valoare mai mare de 304450 lei RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerarla casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2007 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor vor avea asupra lor documente de identitate si o imputernicire semnata de reprezentantul legal al ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In caz de neprezentare a unor documente, care nu sunt solicitate ca sicerinta minima, se va permite completarea ulterioara a acestora in termen de 24 ore, in caz contrar, ofertantul respectiv va fi descalificat.Prelungirea contractului , cu maxim 4 luni, este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu acesta destinatie
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Ntional de solutionare a Contestatiilor.
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Saint Kitts and Nevis
Organism competent pentru procedurile de mediere
Compartimentul juridic al UM 02558 (Spitalul Militar)
Adresa postala: Str.Gheorghe Lazar, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300078
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02558 (Spitalul Militar)
Adresa postala: Str.Gheorghe Lazar, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300078
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2007 14:58