Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice)


Anunt de participare numarul 134123/21.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Cornelia Nagy, Tel. +40 212261112, Email: [email protected], Fax: +40 213199792, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Atelierele specializate ale prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 563, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS nr. 1:01.05 ? 31.12.2012 = 188.870, 00 lei. CS nr. 2:01.01 ? 31.12.2013 = 280.800, 00 lei. CS nr. 3:01.01 ? 30.04.2014 = 93.730, 00 lei. Val. minima a acordului-cadru = 3.400, 00 lei, Val maxima a acordului-cadru = 563.400, 00 lei, Val. celui mai mare CS / Lotul nr. 1 = 260.800, 00 lei, Val. celui mai mare CS / Lotul nr. 2 = 20.000, 00 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul nr. 1 - 16 buc. autovehicule, conform Caietului de sarcini
Lotul nr. 2 - 1 buc. autovehicul, conform Caietului de sarcini
Valoarea minima a acordului-cadru / Lotul nr. 1 = 3.200, 00 lei
Valoarea minima a acordului-cadru / Lotul nr. 2 = 200, 00 lei
Valoarea maxima a acordului-cadru / Lotul nr. 1 = 523.200, 00 lei
Valoarea maxima a acordului-cadru / Lotul nr. 2 = 40.200, 00 lei
Valoarea estimata fara TVA: 563, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare: 11.267, 00 lei, defalcat de loturi, dupa cum urmeaza: - Lot nr. 1 ? 10.464, 00 lei- Lot nr. 2 ?803, 00 leiModul de constituire a garantiei pt. participare: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o soc. bancara sau o soc. de asigurari, de ex: scrisoare de garantie bancara (Formularul nr. 9 din Sectiunea III) sau ORDIN DE PLATA vizat de banca emitenta. Cont virament garantie de participare (pt OP): RO06TREZ7005005XXX000153 deschis la Trezoreria Municipiului Bucuresti. Garantia pt participare se va constitui in favoarea MFP.In cazul in care se oferteaza pt ambele loturi, garantia de participare se poate constitui pt valoarea cumulata aferenta celor 2 loturi.IMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere in acest sens, semnata si parafata de reprezentantul legal. In cazul unei asocieri de IMM-uri, daca se va depasi cifra de afaceri si numarul mediu de personal aferent IMM-urilor, in conformitate cu legea, se va depune garantia de participare in suma solicitata de autoritatea contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa: in S.E.A.P.In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (de ex, scrisoare de garantie bancara pt participare), dovada constituirii garantiei se depune si in SEAP si in original la sediul autoritatii contractante, pana la termenul limita de depunere a ofertelor.Cuantumul ce va fi retinut de autoritatea contractanta in conditiile respingerii unei contestatii de catre CNSC: Lot nr. 1 ? 4.303, 20 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de prestari de servicii: 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: INSTRUMENT DE GARANTARE emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract: de exemplu ? scrisoare de garantie bancara (Formularul nr. 10 din Sectiunea III).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Ministerului Finantelor Publice.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere de operatori economici, conform prevederilor art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 1 din Sectiunea III.Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa Formularul nr. 2 din Sectiunea III. Autoritatea contractanta va uza de dreptul de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant care se incadreaza in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 3
Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice eliberat de MFP?ANAF, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si parafat).
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- Ordonator principal de credite, Secretar de Stat ? dl Dan Tudor Lazar
- Secretar General ? dl Dragos Ionut Banescu
- Director al Directiei de Buget si Contabilitate Interna ? dna Lacramioara Alexandru
- Director General al Directiei Generale Juridice ? dl Ciprian Badea
- Director General al Directiei Generale de Investitii, Achizitii Publice si Servicii Interne (DGIAPSI) ? dna Cornelia Nagy
- Director General Adjunct al DGIAPSI ? dl Angelica Macau
- Sef Serviciu in cadrul DGIAPSI ? dna Gabriela Stanila
Declaratia solicitata pentru neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 va trebui prezentata atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 5
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. Se va completa Formularul nr. 11 din Sectiunea III ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificatul constatator trebuie sa certifice faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aibe inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului achizitiei publice. Certificatul constatator trebuie sa contina informatii valabile la data deschiderii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat). Certificatul constatator va trebui prezentat atat de subcontractant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Cerinta nr. 2
Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent. Se va prezenta o Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent, clasa I, clasa II si clasa IV de autorizare ? conform Ordinului nr. 2131/2005 al Ministrului Transporturilor si infrastructurii, valabila la data sedintei de deschidere a ofertelor, in termen de valabilitate, copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii
Se va completa o declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul).
Cerinta nr. 2
Experienta similara
In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru Lotul nr. 1, acesta trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sens un document / contract / proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 260.800, 00 lei, exclusiv TVA.In cazul in care operatorul economic depune oferta pentru Lotul nr. 2, acesta trebuie sa prezinte dovada faptului ca, in ultimii trei ani, a prestat in mod corespunzator servicii similare, prezentand in acest sens un document / contract / proces-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valoare de cel putin 20.000, 00 lei, exclusiv TVA.Copia documentului / contractului / procesului-verbal de receptie care sa confirme prestarea de servicii in valorile sus mentionate va avea pe fiecare pagina in parte mentiunea ?conform cu originalul?, va fi semnata de reprezentantul legal al of
Cerinta nr. 3
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice
Se va completa o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului (Formularul nr. 4 din Sectiunea III).
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Se va completa o declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, in ultimii 3 ani, asigurarea cu personal de specialitate, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului (Formularul nr. 5 din Sectiunea III).
Cerinta nr. 1
Standarde de asigurare a managementului calitatii
Se solicita prezentarea unui document emis de un organism acreditat, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru servicii de intretinere si reparatii auto. Se solicita prezentarea unui certificat in termen de valabilitate, eliberat de un organism acreditat pentru certificarea sistemelor de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardelor relevante in domeniu (exemplu: Certificat de acreditare in conformitate cu cerintele ISO9001). Certificatul se va prezenta in copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
Cerinta nr. 2
Standarde de protectie a mediului
Se solicita prezentarea unui document emis de un organism acreditat, care confirma respectarea standardului sistemului de management de mediu ISO14001 sau echivalent, in termen de valabilitate, copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
? La licitatia electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le-au fost transmise invitatii de participare la aceasta faza.? Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: sa fi indeplinit cerintele minime de calificare si Oferta tehnica sa corespunda cerintelor din Caietul de sarcini, respectiv oferta sa fie declarata admisibila.? Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare: tariful / ora de manopera (unic pentru toate operatiunile specifice), exprimat in lei fara TVA.? Informatiile care urmeaza sa fie puse la dispozitia ofertantilor in cursul licitatiei electronice: pozitia in clasament.? Informatiile relevante privind procesul licitatiei electronice: procesul repetitiv de ofertare va avea o singura runda.? Ofertele depuse in cadrul licitatiei electronice de catre ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor cu preturi egale: in cazul in care doi sau mai multi operatori economici vor oferta preturi egale, autoritatea contractanta le va solicita acestora o clarificare, prin intermediul SEAP, clarificare prin care se va solicita postarea (incarcarea) unei noi Propuneri financiare, in baza carora vor fi departajati.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MFP - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 212262231, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 13:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer