Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice) pentru un numar de 342 de autovehicule


Anunt de participare numarul 138128/11.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
GARDA FINANCIARA-COMISARIAT GENERAL
Adresa postala: Piata Alba Iulia nr.6 Bloc I 5 tronson 1 si 2, parter+mezanin, sector 3 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: GACHI GHEORGHE, Tel. +40 213165761, Email: [email protected], Fax: +40 213165762, Adresa internet (URL): www.gardafinanciara.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice) pentru un numar de 342 de autovehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: FIECARE RESEDINTA DE JUDET PENTRU SECTIILE TERITORIALE ALE GARZII FINANCIARE, PRECUM SI MUN. BUCURESTI PENTRU SECTIA BUCURESTI SI SECTIA ILFOV PRECUM SI COMISARIATUL GENERAL AL GARZII FINANCIARE
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 43 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 212, 502 si 922, 854RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: cantitatile minime pentru un singur contract subsecvent sunt de 4 autovehicule, corespunzatoare loturilor urmatoare : lot 9 Braila, lot 32 Salaj, lot 33 Satu Mare. cantitatea maxima pentru un singur subsecvent este de 49 autovehicule pentru lotul 43 Comisariatul General, lot care are si cea mai mare valoare, 102822 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice) pentru un numar de 342 de autovehicule, servicii executate in atelierele specializate ale prestatorilor.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
prestare de servicii auto (operatiuni specifice de intretinere, reparatii, inspectii tehnice periodice) pentru un numar de 342 de autovehicule
Valoarea estimata fara TVA: intre 212, 502 si 922, 854RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1, 8% din valoarea maxima fara TVA pentru fiecare lot in parte 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 2 din Sectiunea-III din documentatia de atribuire. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 15 din Sectiunea-III din documentatia de atribuire.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 3 din Sectiunea-III. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Ofertantul trebuie sa intocmeasca o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1? din OUG 34/2006 (In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele :
Felicia POP - Comisar General, Marius BRUJAN - Sef Serviciu Juridic si Contencios, Mirele POSTARU - consilier juridic, Cristinel CAMBREA - Sef Serviciu Financiar Contabilitate si Executie Bugetara, Gheorghe GACHI - Sf Serviciu Administrativ si Investitii, Aurel BALAN - comisar, Robert DOBROTA - expert Serviciul Administrativ si Investitii.
Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Depunerea certificatelor de atestare fiscala se va realiza in conformitate cu art. 5 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.
La solicitarea Autoritatii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate de atestare fiscala in original.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare) -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- Autorizatie tehnica emisa de RAR ? RNTR 9 sau echivalent, clasa I, clasa II si clasa IV de autorizare ? conform Ordinului nr. 2131/2005 al Ministrului Transporturilor si infrastructurii, valabila la data sedintei de deschidere a ofertelor, in termen de valabilitate, copie legalizata sau copie pe care este mentionat ?conform cu originalul? si este semnat de reprezentantul legal al ofertantului si parafat.
- daca este cazul, Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea ofertantului in categoria IMM-urilor (dovezi la cerere).
-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
Ofertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere (se completeaza Anexa la Formularul 4 din Sectiunea-III din documentatia de atribuire) prin care, in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru respectarea prevederilor din aceasta anexa, printr-un inscris legalizat;(In cazul unei asocieri, intre astfel de persoane fiecare asociat este obligat sa prezinte declaratiile legalizate prevazute in acest formular )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se completeaza Formularul 4 din Sectiunea-III -Formulare, inclusiv cu cifra medie de afaceri / 3 ani (2009;2010;2011). Cifra medie de afaceri se va calcula in euro la un curs mediu de referinta leu/euro de 4.3 lei/euro. Suma medie solicitata egal sau mai mare decat suma valorii maxime fara TVA aferenta lotului pentru care ofertantul liciteaza.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa completeze si sa prezinte acest formular).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere privind capacitatea ofertantului de a respecta in totalitate obligatiile referitoare la Cap.III Conditii obligatorii din Sectiunea II -Caietul de sarcini.Prin semnarea acestei declaratii ofertantul intelege ca declaratia falsa se pedepseste conform cu prevederile Codului penal.
NESOLICITAT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se aplica procedura de licitatie deschisa integral online cu etapa finala de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisie de evaluare, reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele clasate pe primul loc au preturile egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii acestora, pana cand se va face departajarea.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256/2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic si contencios
Adresa postala: piata alba iulia nr 6, bl. I 5, sector 3, ,Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel. +40 213165760, Fax: +40 213165762, Adresa internet (URL): www.gardafinanciara.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2012 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer