Licitatie Publica - prestare de servicii de intretinere si reparatii aparatura radiologica-achizitia de service intretinere si reparatii aparatura radiologica RX Diagnostic- ddR Multi System Swissray, Mammomat 3000 Siemens, INSTALATIE RADIOLOGICA FIXA CU 1POST SCOPIE -GRAFI
Anunt de participare numarul 139272/02.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Adresa postala: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Punct(e) de contact: ILIESCU ELENA, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestare de servicii de intretinere si reparatii aparatura radiologica-achizitia de service intretinere si reparatii aparatura radiologica RX Diagnostic- ddR Multi System Swissray, Mammomat 3000 Siemens, INSTALATIE RADIOLOGICA FIXA CU 1POSTSCOPIE -GRAFIE - Tele Diagnost ?DSI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Locul principal de livrare
Institutul Oncologic ?Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu? ? sos. Fundeni nr. 252, sector 2 ? Lab.radiodiagnostic
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 299, 077 si 1, 554, 046RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim 1 luna - maxim 9 luni, val.max.a contr.subsecvent388261.50 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de service intretinere si reparatii aparatura radiologica RX Diagnostic- ddR Multi System Swissray, Mammomat 3000 Siemens, INSTALATIE RADIOLOGICA FIXA CU 1POSTSCOPIE -GRAFIE - Tele Diagnost ?DSI conform caiet sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50421200-4 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Service intretinere si reparatii aparatura radiologica RX Diagnostic- ddR Multi System Swissray, Mammomat 3000 Siemens, INSTALATIE RADIOLOGICA FIXA CU 1POSTSCOPIE -GRAFIE - Tele Diagnost ?DSI conf.caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 299, 077 si 1, 554, 046RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare pentru fiecare lot in parte este: Pentru lotul 1: = 375.69 leiPentru lotul 2: = 9360.00 leiPentru lotul3=13575.00 leiGarantia de participare estevalabila 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si se va putea constituii astfel: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara (formular anexat) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sa fie irevocabila si sa prevada modul de executare conditionat sau neconditionat;
- depunere la casieria autoritatii contractante;
- ordin de plata sau fila CEC, confirmata de banca pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor conf.art.86 alin.6 din HG 925/2006: cont garantii RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, BucurestiIn cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata ca nefondata i se va retine din garantia de participare o suma calculata potrivit art. 2781 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.NOTA: In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si doreste sa-si exercite dreptul de a plati 50% din cuantumul garantiilor, atunci acesta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM precum si tabelele anexa la aceasta, conf. Formularului nr. 10 si anexelor din SectiuneaFORMULAREa prezentei documentatii de atribuire Este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA.Garantia de buna executie a contractului subsecvent se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului in 5 zile de la semnarea contractului subsecvent.Garantia de buna executie se poate constituii astfel: - sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, - pentru valori mici la caseria autoritatii contractante, - ordin de plata in contul RO90TREZ7025005XXX000166 deschis la Trezoreria sector 2, BucurestiGarantia de buna executie se constituie daca valoarea contractului subsecvent depaseste valoarea de 60.000 lei fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare ? venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
4. *Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante:
Ministrul Sanatatii: Vasile Cepoi
Manager: Prof.Dr. Rodica Anghel
Director Medical: Dr. Condrea Ileana
Director Financiar-Contabil: ec.Ionescu IleanaDirector Ingrijiri: As. Rotaru Laura
Sef sev. Achizitii Contractare: Ec. Iliescu Elena
Ec.Ionescu Mihai - sev. Achizitii Contractare
Ref.sp.-Butoi Denisa- sev. Achizitii Contractare
Sef Sectie Radiologie: Dr. Gociman Adriana
12. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat. Se prezinta Certificat de atestare fisacala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
13. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia operatorul economic are sediul social. Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie legalizata la notariat sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaPentru persoane juridice/fizice straine
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006, atunci va fi acceptata:
- fie o declaratie pe proprie raspundere,
- fie o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens (daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere).
Nota: autentificarea reprezinta acea activitate de constatare, facuta de motarul public, care presupune exercitarea a doua actiuni: conformitatea si legalitatea.
NOTA: Informatii generale cu privire la modelele certificatelor emise de institutiile din statele membre UE, se pot obtine accesand link:
www.ec.europa.eu/internal_market/publicprocurement/2004_18/index_en.htm.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul se a solicita informatii direct de la autoritatile competente Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor din care sa rezulte:
- codurile CAEN, similare cu obiectul contractului
- adresa actuala, - obiectul de activitate al societatii,
- numele asociatilor,
(se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?).
Operatorul economic declarat castigator are obligatia de a prezenta pentru confirmare, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
- Aviz emis de Ministerul Sanatatiipentru unitati tehnico medicale ( cu anexe), conform Legii 176/2000, OMSP nr. 1636/2001 , HG nr. 862/ 2006 (copie stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?).
- Autorizatie CNCAN pentru desfasurarea de activitati in domeniul nuclear ( cu anexe), conform Legii 111/1996
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea Formularului nr. 5 ?Declaratie privind lista
documentatii de atribuire- Ofertantul va prezenta cel putin 1(una) recomandare pentru servicii
similare (de la beneficiarii mentionati in lista principalelor prestari de
servicii), in baza art.188 alin 1 din OUG 34/2006
Declaratie privind dotarea cu aparate de laborator pentru detineraechipamentelor de testare astfel ca operatorul economicdaca nu detine in proprietatelaboratorul respectivsepermite prezentarea unui contract de inchiriere/comodatsau oric alte documenteprin care se face dovada punerii la dispozitia operatorului economic dotarea cu echipamente detestare in vedrea derularii contractului .
Lista personal de service.
Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata)
sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care
demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta
certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii
Europene.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante
insotite de traduceri in limba romana autorizate si autentificate acolo unde este cazul.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie
valabile la data depuneriiofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numarul de runde: 1;
-Consta intr-un proces repetitiv de ofertare, utilizandu-se suportul tehnic oferit de Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).-Autoritatea contractanta va invita sa participe la aceasta etapa doar operatorii economici care au depus oferte ce au fost declarate admisibile.-Obiectul procesului repetitiv: valoarea totala pentru fiecare lot, calculata pentru cantitatea maxima din acordul cadru.-Informatii relevante la echipamentul folosit, conditiile concrete de realizare a licitatiei electronice se obtin de la operatorul SEAP (www.elicitatie.ro).* Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte situate pe primul loc au preturile egale, atunci pentru departajare comisia de evaluare v-a solicita reofertare in plic inchis
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11109/24.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 13:00
Locul: INSTITUTUL ONCOLOGIC BUCURESTI, SOS, FUNDENI NR.252, SECTOR2, BUCURESTI -ETAJ1 -COMP.ACHIZITII
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au preturi egale, atunci pentru departajare comisia de evaluareva solicita reofertare in plic inchis
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256(2*) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimant Juridic Institutul Oncologic ?Prof. Dr. Alexandru Trestioreanu? Bucuresti
Adresa postala: Sos. Fundeni nr. 252, sector 2, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 022328, Romania, Tel. +40 212271200, Email: [email protected], Fax: +40 213183563, Adresa internet (URL): www.iob.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2012 13:50