Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestare de servicii de preparare a mancarii


Anunt de intentie numarul 3210/22.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Municipal Lugoj
Adresa postala: Str.Gheorghe Doja nr.36, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Olimpia Ciulonescu, Tel.0256355631, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256355631, Adresa internet (URL): SPITAL MUNICIPAL LUGOJ.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- SanatateAltele: spital municipal
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
prestare de servicii de preparare a mancarii
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de livrare sau de executare : spital municipal lugoj
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 325, 580USD
PREPARAREA HRANEI PT. BOLNAVII INTERNATI, IN FUNCTIE DE REGIMURILE DIETETICE FOLOSITE IN SPITAL. nUMARUL TOTAL DE PORTII ESTE DE 300/ZI, COMPUSE DIN MIC DEJUN, PRANZ SI CINA.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
55321000-6 - Servicii de preparare a mancarii (Rev.1)
55322000-3-Servicii de gatire a mancarii (Rev.1)
55512000-2-Servicii de gestionare a cantinelor (Rev.1)
55521200-0-Servicii de livrare a mancarii (Rev.1)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 05.04.2007
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
PREPARAREA SI PREGATIREA HRANEI PT. BOLNAVII INTERNATI, FUNCTIE DE REGIMURILE STABILITE- 3 MESE /ZI, APROX. 300 PORTII/ZI
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmssf.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2007 08:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer