Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare de servicii de telefonie si de transmisie de date


Anunt de participare numarul 138800/11.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0296 BUCURESTI
Adresa postala: Str. DINU VINTILA Nr. 8, SECTOR 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: ANCA FLORESCU, Tel. +40 213054747, Email: [email protected], Fax: +40 212314984, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare de servicii de telefonie si de transmisie de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: ROMANIA
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 233, 130.15 si 2, 133, 284.85RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent 1:01.11.2012 ? 31.12.2012 Contract subsecvent 2:01.01.2013 ? 31.12.2013 Contract subsecvent 3:01.01.2014 ? 31.12.2014 Contract subsecvent 4:01.01.2015 ? 30.10.2015.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 863, 072.44 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de telefonie si de transmisie de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64210000-1 - Servicii de telefonie si de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare de servicii de telefonie si de transmisie de date (2 loturi)Lot 1: Pachet de servicii de comunicatii mobile de voce si internet pe mobil
Lot 2: Pachet de servicii de acces mobil la internet
Valoarea estimata fara TVA: 2, 133, 284.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare: LOT 1:35.346, 82 lei, LOT 2:7.318, 87 leiOfertantii incadrati in categ IMM si care prezinta o declaratie in acest sens (cf. Legii 346/2004), au dreptul de a constitui gar de part in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Per de valab a gar de part 65 de zile de la data limita de depunere a ofertelorMod de constituire: Gar pentru part se exprima in lei sub forma de Scrisoare de garantie bancara (formularul 10)/ Scrisoare de garantie asigurativa / virament bancar in contul autoritatii contractante nr. RO15 TREZ 7025 005X XX00 8306 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti (Dovada efectuarii viramentului va fi depusa la sediul autoritatii contractante pana la data deschiderii ofertelor).Garantia de participare trebuie prezentata in ORIGINAL si COPIE.Nu se accepta alte forme de constituire a garantiei de participare.Conditii ce trebuie indeplinite de garantie de participare: - sa faca referire expresa la procedura organizata pentru care se depune oferta;
- sa contina denumirea autoritatii contractante, in clar, in favoarea careia s-a constituit;
- valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitata prin documentatia de atribuire;
- sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita si care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie;
- sa contina parafa lizibila a bancii/ societatii de asigurare emitente si/sau semnatura autorizata;
- sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta;
- sa fie irevocabila;
- sa prevada situatiile de executare a garantiei prevazute in Formularul 10;In cazul in care ofertantii depun contestatie si CNSC respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului garantia de participare (cf. art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare), astfel: lot 1:4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei = 4.200 lei + 1.347, 34 lei= 5.547, 34 lei, lot 2:3.659, 43 lei. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de prestare va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se depune in max. 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, cu o valabilitate ce va depasi cu 14 zile data ultimului proces verbal de receptie (20 ianuarie din anul urmator celui in care a fost incheiat contractul subsecvent, respectiv 20 noiembrie 2015 pentru ultimul contract subsecvent).Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de prestare: Conform prevederilor art. 90 alin. 1-3 din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea? in conformitate cu Formularul 4 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 4 va fi completat si de catre tertul sustinator, daca este cazul.
b. Ofertantul va completa ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006? in conformitate cu Formularul 5 (Sectiunea ?Modele de formulare?); tertul sustinator, daca este cazul, va prezenta ?Declaratia din cuprinsul careia sa rezulte faptul ca ofertantul nu se incadreaza in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 ? conform prevederilor Legii 279/2011;
? ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 dinO.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare nu vor fi admisi.
c. Ofertantul va completa ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? in conformitate cu Formularul 6 (Sectiunea ?Modele de formulare?).
d. Ofertantul va depune ?Certificatul de Atestare Fiscala pentru persoane juridice? eliberat de Agentia Nationala deAdministrare Fiscala sau de Administratia Financiara, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
e. Ofertantul va depune ?Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice? eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
? ofertantii care au datorii la bugetul de stat sau la bugetul local nu vor fi admisi.
f. Ofertantul va completa ?Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?, in conformitate cu Formularul 7 (Sectiunea ?Modele de formulare?). Formularul 7 va fi completat si de catre subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.? Persoane din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv aprobarea bugetului autoritatii contractante: - dl. Statescu Gabriel, dl. Mitroi Codrut, dna. Dumitru Sabina, dna. Florescu Anca.
g. Ofertantul va completa ?Certificatul de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta?, in conformitate cu Formularul 8 (Sectiunea ?Modele de formulare?) a. Ofertantul va prezenta ?Certificatul Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial?, in original/ copie legalizata/ copie lizibila, semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al ofertantului, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate prestarea serviciilor ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.? Pentru persoane juridice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate prestarea servciilor care fac obiectul prezentei proceduri, in functie de calitatea in care acestia participa.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare
Aria de acoperire - minimum 90% din suprafata teritoriului Romaniei, sustinuta de declara?ia inaintata la ANCOM
Documente in termen de valabilitate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 sau echivalente
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a)Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul(Pretul ofertei se va exprima conform Formularului 13.1)b)Eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite: NUc)Numarul de runde ale licitatiei electronice: o singura runda cu durata de o zi (24 ore).d)La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Modul de inscriere in SEAP este descris pe site-ul www.elicitatie.ro .e)Pentru faza finala de licitatie electronica autoritatea contractanta va introduce in SEAP valoarea propunerii financiare/lot admis
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din str Dinu VIntila nr. 8 Sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa, semnata si stampilata de reprezentantii legali ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-In cazul in care dupa etapa de licitatie electronica se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.-Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. Persoanele desemnate sa asiste la deschiderea ofertelor, vor prezenta imputernicire scrisa, semnata de reprezentantii legali ai ofertantilor, din care sa rezulte si competentele acestora in procedura de achizitie.-Contractul de achizitie publica va contine clauzele conform proiectului de contract anexat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform O.u.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestatar, despre un act al autoritatii contractante, pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: str. Dinu Vintila nr. 8 Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel. +40 213054747, Email: [email protected], Fax: +40 212314984
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2012 15:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer