Licitatie Publica - Prestare servicii de certificare si mentenanta PKI
Anunt de participare numarul 130883/23.09.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Punct(e) de contact: Palangean Daniela, Tel. 0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de certificare si mentenanta PKI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul prestatorului si sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: minimum un contract subsecvent pentru fiecare an bugetar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de certificare si mentenanta PKI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72261000-2 - Servicii de asistenta pentru software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestare servicii de certificare si mentenanta PKI, conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
38 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 30.000 lei; garantia de buna executie: 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat. Plata prin OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat
Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Declaratie privind lista principalelor prestari serviciiRecomandari din partea altor beneficiari
Informatii privind personalul tehnic de special.
Informatii privind subcontractantiiInformatii privind asociatii
Informatii privind tertii
Certificat ISO 14001
Certificat ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prestarea in ultimii 3 ani a minim 1 contract cu obiect similar care sa aiba o valoare minima de 700.000 lei si care sa se regaseasca in anexa integrata la Formularul 6.Se solicita cel putin o recomandare/document constatator din partea unui beneficiar al unui contract similar care indeplineste cerinta minima de prestare a unui contract similar si care este prezentat in anexa integrata la Formularul 6.CV-urile specialistilor, completate conform Formularului 7b din Capitolul IV, pentru minim urmatoarele persoane: A.Inginer de suport PKI - minim 2 pers.;B.Specialist securitate informatica ? minim 2 pers.A. Inginer de suport PKI (minim 2 persoane): ?Diploma de absolvire a studiilor superioare in domeniuIT sau o disciplina echivalenta;?3 ani experienta in oferirea de suport pentru sisteme PKI;?Certificare de la producator pentru administ.aplica?iilor pentru care se asigura serviciu de certificare tehnic si mentenanta.B. Specialist securitate informatica (minim 2 persoane): ?Diploma de absolvire a studiilor universitare;?Cel putin doua dintre certificarile: CISSP, CISA, auditor BS7799;?Experienta in: 1.implem. sistemelor de securitate Enterprise;2.analiza riscului;3.crearea politicilor de securitate;4.crearea si implementarea planurilor de recuperare in caz de dezastru si restabilire a activitatii, pentru cel putin un sistem care a fost auditat cel putin conform standardului ISO 27001.?3 ani experienta in securitate informatica;?lucru in proiecte de securitate la nivel guvernamental sau in organizatii ce opereaza infrastructura PKI la nivel national / teritorial / zonal
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timpii de interventie
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv de ofertare se va referi doar la pret.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1044332/14.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.11.2011 12:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.11.2011 13:00
Locul: ANCPI, splaiul Independentei nr.202 A, sector 6, Bucuresti, Camera 3 (Sala de consiliu), etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare.Informatii suplimentare se pot obtine de la Serviciul Achizitii Publice din cadrul ANCPI, Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 10, camera 30.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Tel. 0213152520, Email: [email protected], Fax: 0213152520, Adresa internet (URL): www.ancpi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2011 15:27