Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestare servicii de consultanta pentru sporirea capacitatii ANCPI de a instrui permanent personalul propriu prin infiintarea Centrului de Pregatire Profesionala


Anunt de participare numarul 109238/09.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA DE CADASTRU SI PUBLICITATE IMOBILIARA
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr.202A, Sect.6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  7000, Romania, Punct(e) de contact:  Palangean Daniela, Tel. 0213152520, Email:  [email protected], Fax:  0213152520, Adresa internet (URL):  www.ancpi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestare servicii de consultanta pentru sporirea capacitatii ANCPI de a instrui permanent personalul propriu prin infiintarea Centrului de Pregatire Profesionala
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul ANCPI din bd. Expozitieinr.1, sector 1 Bucuresti si la sediul operatorului economic
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de consultanta pentru sporirea capacitatii ANCPI de a instrui permanent personalul propriu prin infiintarea Centrului de Pregatire Profesionala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411100-9 - Servicii de consultanta in dezvoltarea societatilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de consultanta in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 139, 518RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 22500 leigarantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
cofinantare bugetul de stat - Mecanismul de Finantare al Spatiului Economic European.Plata se va face cu OP.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat la notariat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul local si bugetul de stat, Declaratie privind protectia muncii, Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, Scrisoare de bonitate, Bilant contabil pentru ultimii 3 ani fiscali(2007-2009),
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) sa fie de minim2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Declaratie
privind lista principalelor prestari servicii, Recomandari din partea
altor beneficiari, Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii, Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii (in cazul unei oferte depuse de un grup de operatori economici), Informatii privind tertii, Certificat ISO 9001:2008, Certificat ISO 27001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Finaliz in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, a unor contr. similare cu o valoare cumulata de minimum 1000000lei, Se vor prezenta CV-urile expertilor cheie ai echipei de proi., dupa cum urmeaza: A. Manager de Proi. (1 pers) care sa asig. planificarea si executarea coresp. a serviciilor, de la inceput pana la finalizare, avand urmatoarele studii si competente profes. min.: Studii univ. de lunga durata in domeniul geodeziei, constructii, drept sau alte specializari cu relevanta pentru serviciile solicitate;Studii postuniv.;Participarea la cel putin 5 proi./contracte de management de proi.in care sa fi avut rol demanager de proi. sau experienta profesionala decel putin 5 ani in calitate de manager de proi., care sa demonstr.ca are cunostinte despre standardele internationale si cele mai bune practici cu relevanta pentru serviciile solicitate;Particip. la cel putin 2 proi./contracte de formare profes.;Detinerea de competente care sa ateste cunoasterea metodologiilor de management de proi., dovedite prin certificari.B. Expert cu rol in ident.a nevoilor de instruiresi dezvoltarea unui plan in scopul instruirii continue a personalului (1 pers.), .C. Expert cu rol in identif. nevoilor de formare si in elaborarea unui plan in scopul formarii profesionale continue a personalului (1 pers.), ;D. Expert in formare profesionala (1 pers.), E. Expert in domeniul comunicarii cu publicul (1 pers.), F. Responsabil privind asigurarea calitatii si securitatii informatiilor (1 pers.) care va asigura respectarea si mentinerea pe intreaga derulare a proi.ului a unui sistem privind respectarea standardelor de calitate si securitatea informatiilor.DETALIEREA PREZENTELOR CERINTE MINIME SE GASESTE IN DOCUMENTATIA ATASATA LA PREZENTUL ANUNT
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
437863/07.10.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.11.2010 23:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2010 10:45
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2010 11:00
Locul: Splaiul Independentei nr.202A, sector 6, Bucuresti, etaj 1, camera 3 (Sala de Consiliu)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite ale operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect Land Administration Knowledge Improvement - Cofinantare ANCPI/ Mecanismul Financiar al SEE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata la prezentul anunt de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104642, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021-3195176, Email:  [email protected], Fax:  021-3195176, Adresa internet (URL):  www.portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Cooperare Internationala si Achizitii
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.202A, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060022, Romania, Tel. 021-315.25.20, Email:  [email protected], Fax:  021-315.25.20
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.10.2010 09:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer