Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare Servicii de formare a personalului in cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk


Anunt de participare numarul 59423/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL MARAMURES (CONSILIUL JUDETEAN MARAMURES)
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: Dan Cocosila, Tel.0262-211947, In atentia: Dan Cocosila, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0262-211947, Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare Servicii de formare a personaluluiin cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare Servicii de formare a personaluluiin cadrul proiectului NEURON-retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk
Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiilor informatice AutoCad 2002Lot 2: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional
Lot 3: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect
Lot 4: Cursuri de formare in Strategie si Planificare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74542000-0 - Servicii de formare a personalului (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de servicii de Formare a personalului in cadrul proiectului NEURON-Retea de integrare, coordonare si monitorizare a strategiilor de dezvoltare locala din regiunea de granita Maramures-Zakarpatia-Ivano-Frankivsk dupa cum urmeaza:
Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiilor informatice AutoCad 2002Lot 2: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional
Lot 3: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect
Lot 4: Cursuri de formare in Strategie si Planificare
Valoarea estimata, fara TVA, pentru fiecare lot:
Lot 1:12.800 Euro
Lot2:3.000 Euro
Lot 3:20.300 Euro
Lot 4:5.000 Euro
Total: 41.100 Euro, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 41, 100EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare: Lot 1:900 RON, Lot 2:200RON, Lot 3:1.400 RON, Lot 4:350 RON.Garantia de buna executie 7, 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Comunitatii Europene (Phare)Bugetul de stat (cofinantare nationala)Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea sau cazier judiciar;Certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Declaratie privind calitatea de participant la Procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Cazier fiscal;Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului;Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert;Autorizatie de functionare sau echivalent;Statut si Contract de Societate;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatiile financiare pentru anii2006 si 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform ultimului bilant contabil operatorul economic trebuie sa inregistreze profit net;cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 2 ani va fi cel putin egala cu de doua (2) ori valoarea ofertei depuse
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;Curriculum vitae pentru personalul cheie;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispuneoperatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul trebuie sa fie firma inegistrata si specializata pentru executarea serviciilor ofertate;
- indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 2 proiecte similare cu serviciile licitate;Cerinte minime de personal: Lot 1: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiilor informatice AutoCad 2002- 1 coordonator curs;
-minim 2 lectori nominalizati;Lot 2: Cursuri de formare in utilizarea aplicatiei informatice Microsoft Project Professional-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;Lot 3: Cursuri de formare in Management si Managementul de Proiect-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;Lot 4: Cursuri de formare in Strategie si Planificare-1 coordonator ;
-minim 2 lectori nominalizati;sala curs, in Baia Mare, dotata cu minimum 10 PC, un laptop, un videoproiector si un ecran de proiectie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 13:00
Locul: Consiliul judetean Maramures, camera 126 sau 222 in functie de numarul de ofertanti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul judetean Maramures, Biroul juridic coordonare autoritati locale
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262-215090, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cjmaramures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer