Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de hranire in regim cantina


Anunt de participare numarul 73409/11.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 01763
Adresa postala: Str. Gl. Eremia Grigorescu, nr. 80, Localitatea: Braila, Cod postal: 810080, Romania, Punct(e) de contact: Lt. col. Mihai HORJEA, Tel.0239617693, Email: [email protected], Fax: 0239617694
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Punct de preparare a hranei la U.M.01531Braila;
-puncte de servire a hranei la U.M.01763 Braila , U.M. 01294 Braila, U.M. 01297 Braila, Obiectivul Vulpea, Obiectivul Lacul Sarat, Poligonul Varsatura si Cercul Militar.
Hranirea personalului se va executa si in situatii de urgenta, de criza, calamitati naturale si la alerta, care necesita prezenta personalului pe o durata mai mare de 24 de ore, in cazarma sau in zonele de actiune. De asemenea, acordul cadru de achizitie publica va permite asigurarea hranirii personalului in primele 5 zile de la declansarea mobilizarii.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 343, 856 si 15, 794, 918RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contract subsecvent nr.1, in valoare de min 1.384.500 lei (fara TVA), max 4.208.547 lei (fara TVA), in perioada 01.06.2009-31.12.2009;Contract subsecvent nr.2, in val. de min 1.979.678 lei (fara TVA), max 5.793.185 lei (fara TVA), in perioada 01.01.2010-31.12.2010; Contract subsecvent nr.3, in val. de min 1.979.678 lei (fara TVA), max 5.793.185 lei (fara TVA), in perioada 01.01.2011-31.12.2011.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare servicii de hranire in regim cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Norme de hrana: (Zile/om/hrana) minim/maximNorma nr.1: 3/687
Norma nr.6: 154.430/418.460
Norma nr.8: 3/6.000
Norma nr.11 cu 4360 calorii: 3/6
Norma nr.11 cu 5010 calorii: 6.321/30.630
Norma nr.12 B: 91.618/488.530
Norma nr. 12 C: 3/2.649
Norma nr.12D(apa): 2.427/7.044
Norma nr. 12D(lapte): 8.800/24.119
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 343, 856 si 15, 794, 918RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2009 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare39.600 LEIGarantia de buna executie a contractelor subsecvente acordului-cadru reprezinta 5% din valoarea fara T.V.A. a fiecarui contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata facturilor se va face prin ordin de plata in termen de maxim 30 de zile de la primirea facturii, in limita fondurilor repartizate cu aceasta destinatie.Sursa de finantare: bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie autentificata privind neincadrarea in situatiile precazute la art. 181 din OUG nr.34/2006
-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat al statului si bugetele locale) eliberate de autoritatile competente.
Documentele trebuie sa fie valabile cel putin pana la data de 31.03.2009.
-Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie certificata;
- Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data deschiderii, in original
- Declaratie in conformitate cu anexele nr.1 si 2 prevazute la art.7 din Legea nr. 346/2004.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale-Bilanturilecontabile din ultimii doi ani (31.12.2007 si 31.12.2008) avizate si inregistratede organele competente (copii certificate)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Lichiditate generala minim 140% ;
- Solvabilitate minim 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa / fise privind experienta similara-Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina .
-Recomandari din partea altor beneficiari.
-Declaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte active fixe precum si lucrarile pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze/realizeze pentru indeplinirea contractului-Declaratii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Prezentarea fisei cu date complete-Indeplinirea si finalizarea, in ultimii 3 ani, a cel putin unuicontract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, in valoare de cel putin 459.000 (patrusutecincizecisinouamii) euro fara TVA.-Prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar, inregistrata la unitatea beneficiara-Prezentarea declaratiilor completate. La declaratii se vor anexa copii dupa contracteleindividuale de munca avizate de catre Inspectoratul Teritorial de Munca si datate cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertei pentru personalul de specialitate si dupacertificate care atesta pregatirea de specialitate pentru personalul angajat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Sistemul de management al calitatii (SR-EN-ISO 9001/2001)valabil cel putin pana la data de 01.05.2009.HACCPconform art.5 din H.G. nr.924/2005
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 1291 din 09.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cash la caseria unitatii 01763 Braila .Documentatia este disponibila si in SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.04.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.04.2009 10:00
Locul: Sediul Unitatii Militare 01763 Braila
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si reprezentanti ai U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
La C.N.S.C.Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G.34/2006 de catre contestator, de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UnitateaMilitara 01763 Braila
Adresa postala: str. G-ral Eremia Grigorescu nr. 80, Localitatea: Braila, Cod postal: 810080, Romania, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2009 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer