Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - prestare servicii de hranire in regim de cantina


Anunt de participare numarul 48537/04.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01454 Buzau
Adresa postala: str.Maresal Alexandru Averescu, nr.1, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120257, Romania, Punct(e) de contact: Bebi Radulescu, Tel.0744069910, Email: [email protected], Fax: 0238725223
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
prestare servicii de hranire in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: sediul si punctele de lucru(in spatiile destinate hranirii, ce se vor pune la dispozitie conform caietului de sarcini)
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 963, 195 si 2, 572, 597RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In cadrul acordului-cadru se vor incheia contracte subsecvente, pe fiecare an bugetar.Autoritatea contractanta are dreptul de a impune, la nevoie, sa se incheie mai multe contracte in cadrul aceluiasi an bugetar.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Hranirea personalului U.M. 01454 in calitate de autoritate contractanta si in calitate de beneficiari pentru: U.M. 02470, si U.M. 01671, prin alocareazilnica la drepturi de catre U.M. 01454, in cantitatile mentionate in Centralizatorul cucantitatile serviciilor de hranire previzionate a se achizitiona in perioada 2008-2011, incepand cu data convenita, cu posibilitatea diminuarii, respectiv majorarii efectivului mediu, in functie de activitati specifice (aplicatii, tabere, alte activitati desfasurate in afara garnizoanei, etc.), zilnic, la normelesi suplimentele de hrana, pe timp de pace, alerte, in situatii de criza si de urgenta .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea prestatiilor de servicii pentru fiecare contract subsecvent acordului-cadru este prevazuta inCentralizatorul cucantitatile serviciilor de hranire previzionate a se achizitiona in perioada 2008-2011(Anexa nr.13).
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 963, 195 si 2, 572, 597RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 13.06.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 39000 lei si garantie de buna executie reprezintand 10% din valoarea estimata a contractului subsecvent acordului-cadru.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata/ subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la zi a impozitelor si taxelor catre stat (bugetul consolidat al statului si bugetele locale) eliberate de autoritatile competente.
Certificatul unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) in copie legalizata
Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial
Dovezile solicitate de Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 346/2004 privind stimularea IMM
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Fisaprivind experieta similara
Bilanturile contabile din anii 2004, 2005, 2006, ultima balanta contabila, vizate si inregistrate de organele competente .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Recomandari din partea altor beneficiari
Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transportDeclaratie pe propria raspundere privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractuluiDeclaratii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat
Declaratie privind asumareaplanului minim de reabilitareDaca este cazul - Lista cu subcontractanti
Standard de protectie a mediului
Doc sistem management al calitatii;Document ca prestarea serv se face cu respectarea Normelor HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.05.2008 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: Contra cost in sumade 30 lei, in numerar, la casieria unitatii .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.06.2008 09:00
Locul: la sediul UM 01454 Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de contestator despre un act al autoritatii contractante considerat nelegitim
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer