Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de hranire in regim de cantina cod C.P.V. 55510000-8


Anunt de participare numarul 72166/18.02.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Aparari Nationale prin UM 01552 Galati
Adresa postala: Str Stefan cel Mare GALATI, Localitatea: Galati, Cod postal: 800198, Romania, Punct(e) de contact: Catalin Bosie, Tel.0236424241, In atentia: Compartiment achizitii, Email: [email protected], Fax: 0236412039
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de hranire in regim de cantina cod C.P.V. 55510000-8
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Sediul U.M.01552 Galati (cu loc secundar de prestare - punct de servire a mesei, la sediul U.M.01551 Galati) si sediul U.M.02468 Smardan
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 405, 133 si 15, 118, 446RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii hranire in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciului se va face pe norme de hrana, conform Fisei de date a achizitiei
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 405, 133 si 15, 118, 446RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 40.000 lei. Scrisoare de garantie bancara de buna executie, reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior depunerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea - ofertantul nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G 34/2006
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. 34/2006
3. Certificat unic de inregistrare emis de Registrul Comertului, in copie legalizata
4. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata
Conform fisei de date a achizitiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale
2. Bilantul contabil din anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente (copie autentificata) precum si balanta de verificare la 31.12.2008 (copie autentificata)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
2. Fisa privind experienta similara
3. Recomandari din partea altor beneficiari
4. Autorizatii sanitar-veterinare pentru punctele de lucru si mijloacele de transport mentionate in oferta, pe care declara ca le detine
5. Declaratie pe proprie raspundere, care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, respectiv Declaratie pe proprie raspundere privind amenajarile si reabilitarile pe care ofertantul se angajeaza sa le execute in spatiile puse la dispozitie
6. Declaratie care contine numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului
7. Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista privind subcontactantii
8. Prezentarea de catre ofertanti a documentelor emise de organismele acreditate care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent) la nivelul propriei societati comerciale. Autoritatea contactanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii la ofertant, emise pentru prestarea serviciului de hranire, valabile cel putin pana la data semnarii contractului.
9. Prezentarea de catre ofertant a documentelor emise de organismele acreditate care sa ateste, ca la nivelul propriei societati comerciale, este implementat sistemul de management al sigurantei alimentare, conform H.G. nr. 924/2005, si ca isi asuma respectarea principilor impuse de HACCP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1. Criteriu financiar
80%
Descriere:
2.
2. Criteriu tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La sediul U.M.01552 Galati, Compartimentul Achizitii (telefon 0236/424241 interior 144)
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.04.2009 11:00
Locul: U.M. 01552 Galati, Str. Stefan cel Mare nr. 32, Loc. Galati, Jud. Galati
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, avand asupra lor documente de identitate si mandat imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)0213104641, Email: [email protected], Fax: (+4)0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data primirii comunicarii privind rezultatul procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01552 Galati
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 32, Localitatea: Galati, Cod postal: 800198, Romania, Tel.0236424241, Email: [email protected], Fax: 0236412039
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2009 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer