Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de paza la obiective militare


Anunt de participare numarul 71135/24.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala: STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Punct(e) de contact: ION POPESCU, Tel.0250739601, Email: [email protected], Fax: 0250735673
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de paza la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01784 Rm. Valcea la locatiile din : - Str. Stirbei Voda nr.49;
- Str. Tudor Vladimirescu nr.31;
- Loc. Budesti;
- Loc. Raureni;
- Loc. Goranu str. Hogi. si
Unitatea Militara 01784 "C" Campulung Muscel la locatiile din: - Str. Marasti nr. 48;
- Str. Valea Poienii, Com. Leresti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 3, 237, 692RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ritmicitatea contractelor subsecvente va fi determinata de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii paza la obiective militare cu societati specializate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ritmicitatea contractelor subsecvente va fi determinata de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.- Contract subsecvent 1 - 01.05 - 31.12.2009 - 1 086 623 lei fara TVA;
- Contract subsecvent 2 - 01.01 - 31.12.2010 - 1 618 846 lei fara TVA;
- Contract subsecvent 3 - 01.01 - 30.04.2011 -532 223 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 237, 692RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.04.2009 pana la 29.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participarein valoare de 8 095 lei constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Completarea chestionarului de securitate in vederea obtinerii autorizatiei de securitate- Autorizatie de asignare a frecventelor si licenta de emisie pentru mijloacele radio utilizate si pentru frecvente- Certificat de detinator arme si munitii neletale.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a se califica pentru etapa 2-a a procedurii, operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente, (documente care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului - situatia personala a candidatilor): - Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181 din O.U.G 34/2006;
- Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de atestare fiscala;
- Angajament de confidentialitate;
- Licenta de functionare eliberata de IGP.- Autorizatie de securitate de la structura M.Ap.N.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a se califica pentru etapa 2-a a procedurii, operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: - Fisa de informatii generale;
- Bilantul contabil;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a se califica pentru etapa 2-a a procedurii, operatorii economici vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind lista principalelor prestari servicii de paza, in ultimii 3 ani;
- Recomandari de la cel putin 2 operatori economici aferente contractelor de prestari servicii de paza;
- Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in ultimii 5 ani nu a avut reziliat nici un contract de paza;
- Declaratie privind resursele tehnice si umane de care dispune ptr.executarea serviciului;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere;
- Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta masurile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia mediului si sanatatii-securitatii muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 99
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile O.U.G 34/2006( anexa 2B), aplicandu-se prevederile actului normativ intern al M.Ap.N, respectiv prevederile Ordinului M-47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.02.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Cach la caseria unitatii. Documentatia de atribuire(D.A) va fi pusa la dispozitie, pe suport hartie, la sediul U.M 01784 Rm. Valcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.02.2009 09:30
Locul: U.M 01784 Rm.Valcea, loc. Rm. Valcea, str. Tudor Vladimirescu, nr.31, jud. Valcea.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de selectare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Cosiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Pitestisectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Victoriei nr. 22, Localitatea: Pitesti, Cod postal: 110017, Romania, Tel.0248219375, Fax: 0248219374
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic al U.M 01784 Rm.Valcea
Adresa postala: str. Tudor Vladimirescu nr.31, Localitatea: Rm. Valcea, Cod postal: 240048, Romania, Tel.0250739601, Fax: 0250735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.01.2009 15:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer