Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Prestare servicii de paza la obiective militare


Anunt de participare numarul 70988/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 02210 Bucuresti
Adresa postala: Str. Antiaeriana nr.12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Punct(e) de contact: SATNOIANU Marcel, Tel.021/4210811 int 386, In atentia: SATNOIANU Marcel, Email: [email protected], Fax: 021/4210822
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Prestare servicii de paza la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Cazarma 1070 Pantelimon, Soseaua de Centura, km. 34, Tunari, Jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 471, 260RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Ritmicitatea contractelor subsecvente va fi determinata de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestari servicii paza, la obiective militare cu societati specializate.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Ritmicitatea contractelor subsecvente va fi determinata de existenta fondurilor alocate cu aceasta destinatie.
Contract subsecvent 1:03.03.2009 - 31.12.2009 (296110 lei);
Contract subsecvent 2:01.01.2010 - 30.06.2010 (175150 lei).
Valoarea estimata fara TVA: 471, 260RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 03.03.2009 pana la 30.06.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare la procedura, in valoare de 2357 lei, constituita sub forma de scrisoare de garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri alocate de la Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Obtinerea certificatului de securitate de la structura de specialitate din cadrul M.Ap.N.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care vor fi prezentate pentru indeplinirea criteriului situatia personala a ofertantului:
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.
NOTA: Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, candidatul va prezenta o declaratia autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare, sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
a) Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartineb) Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertuluic) Licenta de functionare eliberata de I.G.P.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere referitoare la cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani (2006-2008)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu fac dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani, din prestarea serviciului de paza, de cel putin 704.742 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cel putin doua recomandari din partea altor beneficiari ai serviciului de paza, pentru contracte finalizate in ultimii 3 ani sau in curs de derulare;
- declaratie pe proprie raspundere ca poate asigura resursele tehnice prevazute in caietul de sarcini considerate necesare pentru indeplinirea contractului.
- fisa privind informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Vor fi exclusi de la procedura operatorii economici care nu fac dovada ca detin resursele tehnice pentru indeplinirea contractului si nu prezinta cel putin 2 recomandari din partea altor beneficiari ai serviciului de paza
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Serviciul de paza face exceptie de la prevederile OUG 34/2006 (Anexa 2B), aplicandu-se prevederile actului normativ intern al M.Ap.N., respectiv prevederile Ordinului M47/2008.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2009 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitie, pe suport hartie, la sediul UM 02210 Bucuresti, incepand cu data de 19.01.2009.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.02.2009 14:00
Locul: Unitatea Militara 02210, Bucuresti, sect. 5.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai operatorilor economici, membrii UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilierul Juridic al U.M. 02210, Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Antiaeriana, nr.12, Sect.5, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051011, Romania, Tel.0214210900/int 132, Email: [email protected], Fax: 0214210822
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.01.2009 09:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer